Spaar topic

Oja en vroeger spaarde ik altijd suske en wiskes.

Weet niet, maarja wat moet ik er dan mee? Neemt alleen maar ruimte in. Ik ruimde laatst mn kamer op en de laag stof die er op zat was zo dik dat ik er in kon tekenen :’)

Geld en ik ben er heeeel slecht in hehe.

Mijn moeder spaart alles, maar dan ook alles van coca cola! Je kunt het zo gek niet bedenken, van een kerstboomhouder tot tuinstoelen, veel dingen hebben we in coca cola stijl. Gelukkig staan de meeste dingen op zolder en zie je eigenlijk alleen maar een paar details. Ik ben allang blij dat niet ons hele huis coca cola is!

Met een vrijmarkt een bak maken met de testertjes, per stuk €0,50. Zo kan je toch wel mooi even €50 verdienen! Misschien volgend jaar met koningsdag :slightly_smiling_face:

Ontopic: Ik spaar retrodingen, pas mee begonnen. Ik heb tot nu toe nog maar twee spaarpotjes maar ik wil ook erg graag van die muurplaten en een coca-cola kratje voor plantjes erin, al weet ik niet helemaal of dat wel bij retrospullen hoort. :slightly_smiling_face: Dit is het kratje:

Ik spaarde labello’s, alle kleuren en smaken en dan vooral uit Duitsland, omdat ze daar veel verschillende hadden…
Nu spaar ik eigenlijk niks meer

Hoi,

doe je nog wat met die lipjes van de blikjes. Ik verzamel ze nl. om er sieraden mee te maken.

ik spaar geld om iets moois te kopen maar weet nog niet wat

Vroeger diddl-plaatjes en pokémonkaarten :relieved: Tegenwoordig niet echt meer iets specifieks, op nagellakjes na…

Vroeger diddl. Nu Nagellak , Playmobiel En SchleichPaardjes (ModelPaardjes)

Maskers uit Venetië :upside_down_face:

Vroeger spaarde ik sneeuwbollen, die dingen met water en als je ze schudt dat het dan sneeuwt.

Nu spaar ik voornamelijk geld, al heb ik ook een flinke collectie sieraden en nagellak.