Spaanse vlieg.

Zijn er meiden die ervaring hebben met het ‘middeltje’ de Spaanse vlieg ?

Wat is het in godsnaam? :’)

Voor de mensen die niet weten wat de spaanse vlieg is: het is een middeltje dat zou helpen om seksueel opgewonden te raken.
Het is alleen een fabeltje. Het werkt niet. Je kunt net zo goed aardbeien eten wat dat betreft.

Ohja sorry vergeten er bij te vermelden wat het is idd.
Was er benieuwd naar of dit werkt
zo’n potje kost al gauw 10 euro en om dat dan maarzo te proberen vind ik ook een beetje zonde van het geld.
daarom wil ik meningen van anderen :slightly_smiling_face:
Vitani jij zegt dat het niet werkt ? Is het net zo met dat er wordt gezegd dat je oesters moet eten?

Ik denk dat het wat zonde is van je geld. Voor zover ik weet heeft het hetzelfde effect als een paar biertjes. =]
De kruiden die erin zitten en dat spaanse-vliegen spul zouden wel helpen je wat losser te maken en geiler te worden. Maar dat kun je volgens mij ook op vele andere goedkopere manieren.
Maar ik heb er verder geen ervaring mee. Als je het geld er voor over hebt kun je het een keer uitproberen en zelf testen of het werkt. Misschien verschilt zoiets ook per persoon, of je gevoeliger bent voor die stoffen of niet.

http://www.goedgevoel.be/gg/nl/608/Sekstips/article/detail/1063787/2010/02/05/28-natuurlijke-manieren-om-je-libido-een-boost-te-geven.dhtml
:grinning:
Ook van chocola zou je libido stijgen. En van rode wijn dacht ik. En kaas.
Zou ik dat eerder proberen dan je spaanse vlieg wat in principe geplette kakkerlakken zijn.
En je kan chocola eten best spannend maken. Smelt het en maak er tekeningetjes mee en lik het op. Volgens mij kun je met normaal eten al best wel leuke dingen doen!

Jup. Heel veel van dat soort dingen staan in de laatste editie van de Panda. Van de 8 dingen die ze beschrijven zijn er maar 2 die werken.

ja dat vind ik wel een leuk idee
we hebben ook wel eens chocolade fondue gedaan
gewoon zo romantisch.
dat doet ook al heel wat vind ik haha

Dat is toch een afrodisiacum die je geiler maakt ofzo of losser?

ja als je dat gebruikt moet je geiler worden

Ik heb het ooit gehad, en het is geen fabeltje voor hierboven want ik wist niet dat ik het had ingenomen en dat was mij dus later verteld.

Wat is dat nou weer voor iets?

Wetenschappelijk onderzoek heeft uitgewezen dat de spaanse vlieg het grootste fabeltje op dit gebied ooit is. Dat jouw ervaring anders is komt waarschijnlijk door andere middelen die je die avond ook gebruikt hebt (denk aan alcohol en drugs).

Is het misschien wel mogelijk dat iemand overgevoelig is voor die stof die erin zit? Dat het alleen voor een klein aantal mensen werkt? Want ik hoor aan de ene kant heel veel van mensen die het geprobeerd hebben en het bullshit vonden, maar ook echt het compleet tegenovergestelde. Ik denk nog steeds dat het een placebo effect is, je denkt dat je heel geil gaat worden, dus wordt je dat ook, haha.

daar dacht ik ook aan,
omdat je weet dat je het hebt ingenomen dat je dan automatisch jezelf geiler gaat voelen ofzo.

Misschien wel ja. Zou wel erg toevallig zijn, maar het is mogelijk. Dat schijnt ook ongeveer de werking te zijn, een irritatie die een stijve lul/natte doos veroorzaakt.

Ik heb geen andere middelen gebruikt die avond, zelfs niet gerookt.

-

-