spaanse jongen versieren

Ik zit nu in spanje op een camping, en hier is een jongen die werkt hier achter de bar en in het campingwinkeltje.vanaf ons campingplekje kan ik hem zo zien staan en we hebben al een paar dagen veel oogcontact, lachen naar elkaar en vandaag zwaaide die naar me. sinds het moment dat wij op deze camping staan kijken we al veel naar elkaar enzo.
maar hoe moet ik nu verder, natuurlijk is het niet verstandig om iets met hem te beginnen ofzo. maar ik bedoel gewoon contact leggen. ik benn zeeeeer verlegen en durf zo’n stap niet echt te zetten ofzo
ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
alvast bedankt :grinning:

Ga gewoon naar dat winkeltje, ga je iets kopen en als je bij de kassa bent begin je een gesprek met hm

Zwaai als ie naar je kijkt, en dan zo verlegen glimlachen.
Of stap gewoon op um af. Wat maakt 't uit? Hij kent je toch nog niet en hij is ook duidelijk geinteresseerd.

ik ben niet zo van dat k in mn eentje naar dat winkeltje ga, en ik weet niet eens of die wel een beetje engels spreekt haha. een vriendin van mij zegt, dat k een briefje met 06 of email moet geven, maar das ook weer zo raar denk ik

koop een ijsje bij hem en vraag hoe lang hij op die camping werkt…
Ik denk dat een briefje niet zo heel veel nut heeft… Je kan beter op hem afstappen.

Je kunt het altijd proberen, Engels tegen hem praten.

dat is waar, maar hij is echt heel schattig zegmaar, met vn die honden ogen. en k ben dan echt bang dat k geen woord uit mn mond krijg haha

hahahahaha van die hondenogen

hahaha ja van die grote bruine, bijna zwarte ogen.
het is ook zo dat als ik langsloop en hij ziet me niet, dat zn ‘‘collega’s’’ hem aantikken , iets seggen en dan kijkt ie wel. dus ik neem aan dat die collega’s het wel weten, van het kijken en lachen enzo

aaah wat een lief verhaaltje haha
inderdaad, hem gewoon aanspreken! :grinning:

ik denk dat hij wel engels spreekt hoor, anders werk je toch niet op een camping? :stuck_out_tongue:

hahah wat schattig, maar ik denk dat hij wel engels moet kunnen spreken om daar op de camping te kunnen werken. dus ik zou daar gewoon wat halen, laat anders iemand met je mee gaan want je zei dat je niet alleen wou/wilt.

ik vind hem er wel verlegen uit zien, dus eigelijk ben k wel beetje bang dat als ik de ‘‘eerste’’ stap niet zet, dat die stap er niet komt. en k vind hem echt lief er uit zien, hoe die loopt, zn lach alles :stuck_out_tongue: en hijs ook wel vn mijn lengte ( k ben wel klein ) maarja, ik wil niet eens van de camping af om boodschappen te doen ofzo als hij aan het werk is. zucht ik denk elk moment aan hem sinds de eerste keer dat we koffie gingen drinken bij die bar.

de enige die mee kan zijn mn ouders, want we zitten op een camping vol fransen waar ik niemand ken zegmaar en k ben enigskind dus das wel jammer. ik denk wel dat ie engels spreekt ja

oja, sinds ik hier ben, hou k zelfs bij welke dagen die werkt en of t smiddags of savonds was.

ik snap heel goed dat je niet zo erg durft hoor, ik ben ook zo!
maar ik denk dat je het gewoon moet proberen, want je hebt niets te verliezen, als je een blauwtje loopt, zie je hem toch niet meer terug.
dus ga ervoor meid!
en hou ons op de hoogte :grinning:

op hem af stappen! hou maar in je hoofd, dat als het al misgaat (wat kan er misgaan? hij spreekt vast wel engels, en even een praatje maken vind niemand raar of gek :slightly_smiling_face: ) dat je hem dan nooit meer hoeft te zien omdat hij niet in NL woont :wink:

zeker doen meid, is beter dan achteraf spijt hebben dat je geen actie hebt ondernomen of contact hebt gelegd, succes!

Zeg: Ewa Ricooo! Como estas?

Gewoon wat kopen daar, en dan kijken of hij begint te praten. Hij zwaaide toch ook als eerste, misschien durft hij het wel.

Ga nou gewoon op hem af. Hij kent je toch niet dus het maakt niet uit of je voor lul staat of niet.