Spaanse en Franse tvseries

Heeyy
ik wil m’n frans en spaans verbeteren.
Weten jullie franse/spaanse series, die leuk zijn voor 15-jarigen?
Het liefst iets wat je via internet kan kijken.
Alvast bedankt!

Dat zou ik ook wel eens willen weten!!! Iemand tips?? En geen Amerikaanse Engelse series die dan worden vertaald naar het Spaans gesproken aub :slightly_smiling_face:

Ik zou dat ook wel willen weten, het liefst makkelijk te volgen series waarin ze niet te snel spreken. Mijn Frans/Spaans is wel van redelijk hoog niveau, maar kan zelf geen leuke series vinden, alleen vertaalde tekenfilms.

Ja inderdaad, wie weet er nog leuke franse series? Of weet er iemand toevallig een Duitse serie? Zou echt fijn zijn als iemand hier een antwoord op wist!

Spaans zou er egg wel moeten zijn aangezien er net zoveel mensen Spaans als Engels spreken ofzeu

Ik ken alleen van die franse programma’s.

@ Mywish; Kommissar Rex (duits) is wel leuk vind ik. Ik keek het vroeger altijd maar dan op franse zenders.

sos mi vida! het is wel argentijns, maar dat is niet zo heeel anders dan spaans lijkt mij?

Is zuid amerikaans, zit toch wel verschil in.

En Mywich, op school keken we lena un cem (turks voor beginners) Is héel makkelijk te volgen want het is een kinder serie, maar wel leuk om te kijken

Ik ben ook opzoek naar leuke Franse series!

yah ik heb een Spaanse Tv zender gevonden die wij thuis ook ontvangen :dancing_women:

http://gids.publiekeomroe…t/zender/30?cc=1342434145

Nu hopen dat dat ook met Engelse of Nederlandse ondertiteling kan dalijk even checken ^^

Ik kijk bij een Spaanse vriend wel eens tv, maar dat gaat zo snel. Ik wil iets wat makkelijk te volgen is (Frans of Spaans) dus dat wordt denk ik een kinderserie, wat is dat precies voor serie GirlBoy?

ahhhhhhhhh superrr ik ga even kijken of ik die ook heb hahaha

Cédric ( bande dessinée) & Titeuf. Zijn wel tekenfilms. Ici Blabla is ook leuk maar geen idee of je dat online kan zien.

dubbel. -.-

dubbel. -.-

Die link is gewoon de tv zender TVE, spaanse zender dus. Daar heb je series, spelletjes, het weer, journaal gewoon alles op zegmaar. Dat is wel handig en leer je ook veel van. Alleen krijg ik die zender boven alleen met Spaanse ondertiteling en onder helemaal geen ondertiteling ghehe

Je hebt ook Franse zenders zoals TV monde enzo?
Kan je kijken of je die ontvangt ghehe