Spaans

Hoi Hoi !

Ik zoek eigenlijk iemand die beetje goed spaans kan. Heb namelijk mondeling morgen en moet wat vertellen in spaans. Of ikwel beetje correct spaans heb gebruikt.

Hola. Me llamo x. He trabajado para WLLT designs. Estábamos con cinco empleados. Vendimos primerabilleteras. Entarces cocktail copa. Una cocktail copa cuesta ocho euro. Tenemos ochenta vendido. He aprendido en un negocio han sido difíciles. Yo tengo experiencia adquirida por YEN. Tuvimos reuniónes dos veces a la semana. Creoque YEN ayuda a estudiar. Se aprende cómo una empresa es. Una desventaja era muchos tiempo perdido para YEN. Me gustó la venta de la cocktail copa. Las reuniones qua no me gustaron. Yo vivo X y a veces una reunion sino corta duración. Con YEN tenemos recibido bueno calificacíon.

Nou hopelijk kan iemand me beetje op weg helpen :slightly_smiling_face:

Waarom zeg je: He trabajado en dan Tenemos zonder onderwerp. Normaal gebruiken ze toch nooit een persoon bij het werkwoord?

Ben btw beginner spaans dus probeer nog alles te begrijpen en te leren enzo :slightly_smiling_face:

Uhm Ik bedoel ermee dat ik er heb gewerkt !:P, maar ik ben ook beginnend hoor zit nu in modulé 2 dus mijn spaans is ook nog niet denerend … dus ik kan er ook naast zitten!

Bij Yo tengo kan je dat Yo weglaten, want door de uitgang weet je al om welke persoon het gaat! En dat geld ook voor yo vivo