Spaans meisje

Ik moet morgen mijn oppaskindje klaarmaken voor carnaval. En ze wordt, je raad het al, een Spaans meisje. Ik had al gezocht welke make-up en wat voor soort aar erbij moet, maar ik heb het niet kunnen vinden. Weten jullie misschien iets? Of een plaatje ofzo? Heel erg bedankt alvast!

krullen maken en knalrode lippenstift !

Rode bloem in d’r haar en zo’n salsa-jurkje

Krullen heeft ze al van zichzelf, alleen is ze 7. Ze mag wel een beetje make-up voor carnaval, maar niet te veel.

en ik weet niet of ze bruin haar heeft, maar zoniet, van die haarkleurer die er meteen uitgaat als je het wast!, of een pruik…

roze wangetjes :slightly_smiling_face:

Rode lippen, kleurtje op haar wangen en een beetje zwarte oogschaduw en een schoonheidsvlekje :slightly_smiling_face:

Print mijn gezicht uit, knip het in een masker en tadáá

Eyeliner, rode lippenstift, roos in het haar. Niet dat dit ‘Spaans’ is, maar dat is wel het beeld wat de meesten bij Spanjaarden hebben :’) Oh wacht, ze is pas 7. Dan alleen maar een beetje rode lippenstift en die bloem, vind ik.

Zo’n hippe gelige regenboogjurkje in laagjes, bloem in golvend haar en met een sisi in de hand :slightly_smiling_face:)

ik krijg hier nu echt zo een schattig lief meisje van 7 in mijn hoofd :slightly_smiling_face:

zo’n rood jurkje met witte stippen <3 super spaans en super schattig!

Flamenco danseressen hebben vaak een lage knot, maar voor een klein meisje is losse krullen naar achteren met een rode roos ook erg leuk natuurlijk :slightly_smiling_face: En dan rouge en rode lipstick

Zien spaanse meiden er dan zo uit ?

Een fransman loopt ook niet elke dag in een gestreept shirtje met een stokbrood in de hand, hshsah.

hahahahahha
en zo’n dun snorretje en baret

Een meisje van mijn stage op de basisschool was ook een spaans meisje, ze had een super leuk rood jurkje aan, haar lange haren gekruld en een klein beetje lipgloss op =)

Het stereotype wilt van wel ja :’) Je weet toch zelf goed genoeg dat je op carnaval geen correcte weergave van de realiteit hoeft te verwachten?

hahaha, echt hé!