Spa niet naakt

Ik wil binnenkort (misschien met mijn moeder of een vriendin) een dagje spa doen.

Ik wil alleen om persoonlijke redenen niet naakt waar andere mensen bij zijn (massage met alleen een handdoek is geen probleem, maar niet naakt waar andere ‘gasten’ bij zijn, ook niet met alleen vrouwen.)

Weten jullie of dat ergens kan of hebben jullie ervaring met zo’n Spa?

Je kan volgens mij bij alle spa’s ook wel gewoon een bikini aantrekken. Jouw keuze.

geen idee, ik wil zoiets ook idd maar “durf” het om dezelfde reden niet

Er zijn speciale ‘badpak’ dagen. In elk geval bij de Zwaluwhoeve. Even bellen en vragen of de spa waar je heen gaat dat ook heeft dus. :slightly_smiling_face:

Wil je bikini wel, want volgens mijn moeder mocht ze een bikini aan.

Bikini vind ik geen probleem :slightly_smiling_face:

@Toivoa
Waar was dat?

@Yaxley
Oh dankjewel! :slightly_smiling_face:

Het is niet altijd mogelijk, maar bij de zwaluwhoeve waar ik een x ben geweest is het op dinsdag bijvoorbeeld bikinidag, dan mag je niet naakt. Ik denk dat andere spa’s zoiets ook wel zullen hebben!

Er zijn idd bij sommige spa’s badpak dagen. Even googlen voor welke misschien? Want er zijn ook mensen die vanwege hun geloof hun lichaam niet naakt mogen laten zien. (:

je hebt bij spa’s meestal een bikinidag, dan loopt er ook niemand naakt :slightly_smiling_face:

het is bijna nooit mogelijk om een bikini te dragen in spa’s op gewone dagen, dit is volgens mij verboden
maar er zijn idd speciale ‘badpak’ dagen, per spa verschillend dus als je even op de site kijkt kun je deze vinden!

kijk gewoon naar een spa bij jou in de buurt. ik weet haast wel zeker dat 99% van alle spa’s en beautydingen badpakdagen hebben. informeer even op hun website of bel ze op. want er zijn echt genoeg mensen zoals jij die alleen met hun bikini erheen willen. op badpakdagen is het namenlijk ook altijd super druk!

Ik ben eens naar een Spa geweest die 1x per week ‘bikinidag’ deed. En dat was op een donderdag. Dus het kan wel.

Eentje in Ermelo! Of nouja, dat was dan een wellness&beauty center,
ik weet niet of dat iets voor jou is? Dat heet de heerlijckheid ofzoiets? ben ik zelf geweest en is heerlijk zo’n dagje!

Ik heb er geen probleem mee, maar je hebt ook speciale bikini dagen, moet je even op zo’n site zoeken!

Ja, ik ben naar Boetfort geweest. Echt heel fijn! moet je maar even googlen…

Ligt eraan hoe je zelf bent, de eerste keer is wel een beetje spannend, maar als iedereen het doet is het volkomen normaal

Sanadome in nijmege, daar is badkleding verplicht!

Volgens mij is het zo dat een spa een bepaalde dag heeft (bijvoorbeeld dinsdag) waarop je badkleding aan mag.

In de Zwaluwhoeve heb je iedere 2e dinsdag van de maand bikini dag.
Mijn moeder en zus wilden ook niet naakt, dus ik regelde een dagje sauna op de bikinidag.
En kijk even op: Vakantieveilingen, daar heb je zeer goedkope spa arrangementen.

Anders doe handdoek en extra handdoek om je heen en voor om te zitten.