Souvenirs

Hee iedereen,
Ik ga over een paar weken op examenreis naar londen en dan wil ik graag voor mijn ouders, broers en vriendinnen wat leuke souvenirs meenemen. En ik weet dat je die dingen meestal gewoon tegenkomt en meeneemt, maar als ik daar ben vergeet ik waarschijnlijk erop te letten. Daarom wil ik aan jullie vragen of jullie tips hebben of zelf een keer iets heel leuks hebben gegeven/gekregen als souvenir en waar ik op kan letten :slightly_smiling_face:

Als ik meestal op reis ga. Dan koop ik als eerst meteen alle souvenirs voor anderen, zodat ik het gewoon niet vergeet. Hoef niet perse iets te zijn die typisch in souvenir winkels te vinden zijn. Al helemaal niet voor familie.

Ik vind TopShop geweldig,daar moet je zeker gaan!

veel plezier in Londen

Dankje :grinning: het lijkt me ook superleuk om van die typisch londense dingetjes mee te nemen, maar behalve fish & chips kan ik niks bedenken, haha

Ze hebben in Londen echt genoeg kraampjes en kleine winkeltjes met souvenirtjes enzo, het is bijna onmogelijk om het te vergeten, haha. Maar heel ontzettend origineel zijn die dingen natuurlijk niet. Maarja.

Xe hebben echt bijna overal van die keep calm and carry on dingen. Was woensdag nog in London, eeerg leuk