Hallo ! Ik heb gehoord dat de South Beach Dieet heel goed werkt! Je valt er snel vanaf en je hebt een gezondere leefwijze, maar doet iemand van jullie de South Beach Dieet? Want ik ben best benieuwd naar de resultaten, omdat ik het ook wel eens wil proberen! En waar merk je vooral aan waar je bent afgevallen?
upje voor jou!, zou je miss kunnen uitleggen wat een south beach dieet precies is? X
@Sugasugalove natuurlijk!
Er zijn 3 fases bij een South Beach dieet.
Bij het South Beach Dieet is de eerste fase de strengste periode die twee weken duurt. Deze fase is erop gericht de bloedsuikerspiegel weer stabiel te maken. Dit bereik je door voedingsmiddelen te eten die een lage score op de glycemische index hebben. Daarnaast kun je kiezen uit eiwitrijke producten zoals vlees, vis, eieren en magere kaassoorten.
op de site staat dat je taille smaller wordt.
Maar in de 1e fase mag je geen koolhydraten binnenkrijgen, dus je mag geen brood pasta aardappelen etc eten! In de 2e fase mag je een klein beetje en in de 3e fase weet ik nog niet!
@FreekFramboos maar het verschilt per personen, er zijn heleboel sites die veel schrijven over de South Beach Dieet!
Ik ken het niet.
ik ben gewoon naar hetsouthbeachdieet.nl gegaan en daar stond het, maar zeggen dat je in de eerste fase al een smallere taille krijgt.
Klinkt goed, alleen het volhouden is zo moeilijk!
& wat ik vervelend vind , als ik op dieet zou willen , dan gaat mijn moeder echt niet speciaal iets koken wat in mijn dieet past
Maar miss dat ik het toch ook maar ga proberen
Ik heb nooit echt gelooft in dit soort dingen, want als je weer in je oude patroon terug valt komt alles er toch weer bij? Zoiets hoor ik altijd? Elke dieetist zegt je moet gezond eten, water drinken en sporten…
Hierboven inderdaad, altijd leuk om te proberen als het helpt maar toch, Als je eenmaal dieet zou je het je hele leven moeten blijven doen, jojo is slecht man