South beach dieet.

Goede middag:).

Ik stoei al een tijdje met mijn gewicht, en toen hoorde ik van het south beach dieet dahct ik: Ik wil dit echt heel graag gaan doen en dan natuurlijk ook volhouden. En die leefstijl (gewoon gezond etc) echt graag doorvoeren. Ik eet momenteel niet veel qua calorieën. Krijg ongeveer 1300 binnen per dag, maar; ik ben wel echt een koolhydraten verslaafde.

Ik vind gewoon dat ik dit ga kunnen, en zie allemaal mensen om me heen die het heel goed doen met dat dieet. Ik snap dat het zwaar is, en dat dieëten niet altijd de handigste manier is. Maar ik leef heel gezond, ben aangekomen door medicatie en wil het er gewoon weer heel graag vanaf hebben.

Toch vroeg ik mij af: hebben jullie ervaring met dit dieet? Zoja: zou je er iets over willen vertellen?

oh ja sorry-.-’ Ik zal het even in de beginpost zetten…

In mijn ogen kán het gewoon niet goed zijn om van een bepaalde stof niets meer binnen te krijgen.
Ik vind het maar een vaag dieet. En dingen die zichzelf ‘HET STERRENDIEET’ noemen neem ik ook niet echt meer serieus eigenlijk.

Oh en nooit meer fruit eten lijkt me al helemaal niet gezond. 2 stuks per dag, zegt het voedingscentrum toch?

http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/south-beach-dieet.-269775.0.html

Zo grappig! :grinning:
Jullie moeten het echt zien. (:

Dit.
Bovendien, hoe vallen mensen nou echt af? Denk eens even na.
Er is geen goed ‘dieet’ om af te vallen (sowieso zijn crashdieeten crap).
Gewoon gezond en genoeg eten, en veeel bewegen!

ik moest hier aan denken, lol.

Je eet 2 weken geen fruit daarna mag je gewoon weer fruit.

Trouwens: misschien had ik het niet helemaal goed uitgelegd: maar mensen die aankomen door medicatie, en wel een gezonde leefstijl hebben valleen niet per direct af als ze stoppen met die medicatie. De dokter geeft zelf aan dat het voor mij het beste is om een dieet te kiezen dat ik bij mezelf vind passen.