sos, make or break?

oke, ik zit dus met een probleem.
ik dénk dat ik het (ex)vriendje van mijn zus leuk vind.
zij hebben een knipperlichtrelatie, en mijn zus is nogal wisselvallig.
nu zit ik met het volgende; ik heb redelijk vaak contact met hem, en spreek af en toe met hem af (met anderen erbij). ik ben laatst, nu mijn zus op vakantie is bij hem blijven slapen, 3 dagen. niks gebeurd hoor, dat niet, maar het leek soms alsof hij mij leuk vond. hierdoor ging ik erover na ging denken dat ik hém misschien zelf wel een leuk zou kunnen vinden. ugh, so confused. dus, wat denken jullie? helppp :bored:

Niks mee doen. Áls jullie ooit iets zouden krijgen, dan zou dat naar mijn mening een enorme nakstreek zijn van je naar je zus toe. Zoiets vind ik in ieder geval niet kunnen…

Ik denk inderdaad niet dat je zus dat zou appreciëren :wink:

Idd, niks mee doen!

ik zou er al niet om kunnen lachen moest mijn zus bij mijn vriendje blijven slapen O.o

Neee niks mee doen dat is echt lullig voor je zus!

Als ik je zus was zou ik echt flippen. Ook al om die dingen die dus al gebeurt zijn.

Familie gaat voor jongens!

Welke relatie vind je belangrijker, die tussen je zus of mogelijk tussen die jongen?

Doe het gewoon niet! Een vriendin van mij heeft het ooit voorgehad dat haar zus met haar exvriend ging. Dat is nu al jaren uit, maar ze zijn nooit meer dezelfde goeie vriendinnen geworden die ze vroeger waren.

Zou je hem dan nog rustig thuis uitnodigen?

Ik vind dat je dat echt niet kan maken tegen over je zus!

ik snap niet waarom je bij de vriend van je zus zou gaan slapen?

!!

Ja, ik zou echt zo pissed zijn.

Ik zou het bij een vriendin nog geen eens flikken, laatstaan m’n eigen zus :’)

+ dit

Ik zou het gewoon laten. Ik vind mijn familie toch belangrijker dan een jongen en zou nooit met haar ex gaan, ook al hadden ze een knipperlichtrelatie.

Als ik erachter zou komen dat mijn zusje mij zoiets flikte zou ik haar op dr neus slaan.

Familie komt boven àlles