hé sinds dit jaar ben ik een student op de universiteit en het duurde niet lang of ik leerde P kennen. We spraken elkaar via SMS, gingen een paar keer op date en studeerden samen in de bib. Alles leek perfect maar na skivakantie (allebei apart met vrienden) verloopt het maar stroef. We hebben elkaar het laatst twee weken gezien. Ik zou het niet bepaald leuk genoemd hebben… sindsdien hebben we elkaar niet meer gesproken :s
daarbij komt ook nog eens dat erop skireis een andere jongen mee was, we wisselden nummers en sturen nu al drie weken met elkaar.
Ik weet dat het niet echt heel correct is tegenover beiden wat ik nu aan het doen ben. EN ik wil ook niemand aan het lijnte houden maar op dit moment weet ik totaal niet meer wat ik moet doen :s
Hebben jij een P officeel een relatie? Ben je nog verliefd op hem? Wil je het goedmaken?
op dit moment weet ik het gewoon niet goed meer… we hebben nooit echt gekust of zo in vijf maanden, langs de ene kant wil ik niets liever dan hem maar langs de andere kant heb ik een hekel aan hem omdat hij zo een eikel is! soms is hij de liefste jongen op de hele wereld en de andere 95% van de tijd is hij een domme eikel!
Dus je vind hem niet leuk genoeg? Dan zou ik gewoon verder gaan met die andere jongen, en als je geen relatie hebt ben je nergens aan verbonden.