Hallo dames,
Van mijzelf heb ik erg lichtblond haar. Ik heb dit donkerbruin geverfd (het ging uit met mijn ex en ik vond het tijd voor een make-over ) Het staat mij erg goed, en ik deed het steeds donkerder, tot het nu bijna zwart is. (Donkerbruin, oogt zwart). Maar (!!) nu wil ik het erg graag weer lichter… Op zn minst lichtbruin/donkerblond… Ik wordt helemaal gek van de uitgroei die na 2 weken al erg duidelijk is bij mij, want mijn haar groeit als kool… En elke 4 weken maar weer verven…
Nou kan ik natuurlijk gaan ontkleuren, dit zelf doen is geen optie, dat pakt altijd verkeerd uit. Nu heb ik er met mijn kapster over gepraat, zij wil niet mijn haar ontkleuren, en zegt dat ik hier niet mee bezig moet omdat mijn haar erg dun is, en het kapot zal gaan daarvan… Zij raadde mij aan met head&shoulders te gaan wassen. Dit doe ik nu dus al weken lang… Om de dag was ik het met head&shoulders en laat ik het minstens 2 minuten er in zitten, ook neem ik regelmatig een head&shoulders haarmasker (dan laat ik het dus 15 min in zitten).
Mijn haar leek een beetje faal te worden, maar niet lichter! Ik heb dus verf gekocht, dat zo’n 4 a 5 bruintinten lichter was… Nee hoor, mijn haar is weer net zo donker, behalve de ong 1 cm uitgroei die een beetje roodachtig bruin is geworden… Helemaal laten uitgroeien zie ik niet als optie, wanneer ik 4 weken al wacht, lijkt het alsof er een kale plek komt, zo lichtblond is mijn eigen haar, zo donker is de rest nu… En om er nou een jaar als stinkdier bij de lopen zie ik ook niet zitten…
HELP… Iemand een idee? Ik heb het complete internet al binnenstebuiten gekeerd…