SOS ik denk onberijkbaar

Okee,
er zit een hele leuke jongen op de sport van mn broertje ( mijn broertje zit op fietscross en dan moet hij wedstrijden doen door het hele land, daar die ik HEM altijd) maar ik denk dat hij voor mij onberijbaar is.
Hij zit zich wel altijd voor me uit te sloven ( op bultjes recht voor me heel hoog springen enz) en we doen dat kijkspelletje heel vaak.
Maar nu hebben ze winterstop en zie ik heb pas in april weer, en als we elkaar zien komen we niet verder dan kijken, dit komt denk ik omdat ik heel verlegen ben, dus hem toevoegen op msn of reageren op een fotoo op hyves vind ik al doodeng, dan denk ik dat hij denkt dat ik zoon stalkachtig persoon ben…

Hij is trouwens best een meisjesversierder en ken veel meisjes ( en niet op een vriendschappelijke manier) maar ik val op jongens die zo zijn, kan ik niks aandoen…

AUB, ik heb egt hulp nodig, ik kan niet stoppen met over hem denken, dit word egt te erg… :S

als je een reactie geeft op een foto maakt je nog geen stalker! het is misschien eng, maar gewoon doen echt waar… achteraf denk je nou was dit nou wat ik zo eng vond…

alleen als hij te veel aandacht ook aan andere meisjes geeft weet ik niet of dat ‘uitsloven’ een betekenis heeft

met dat uitsloven klopt miss een beetje, maar het is altijd waar ik ben, waar ik sta, als ik iets kan horen…

Onbereikbaar*

Stuur m gewoon eens een berichtje, hij zal je echt niet raar vinden hoor =]

Gewoon tegen hem praten hij vindt het echt niet raar.
ik had tot gister het zelfde, en hij reageerde gewoon heel lief.

gewoon doen!

kep hem gister gefeliciteerd gewens op hyves, hij was jarig. maar ik zie m pas weer in april, grrrrrrr

Hebben ze een winterstop tot april?

als je hem weer in april ziet dan bijv. zeggen dat die sprong echt hoog was
of iets wat in een complimentje is met fietscross
het is altijd moeilijk om een jongen te berijken die je niet ziet (tot april dan)