SOS blackberry

heeeey meiden.iemand waar ik verliefd op ben heeft een bb net als al mijn vriendinnen, die hebben ook allemaal een bb.ik kan hem niet zo vaak spreken maar als ik dus een bb zou hebben konden we pingen.dus ik wil heel graag een bb.ook gewoon omdat ik het een leuke mobiel vind hoor.ik heb ooit op internet gezocht en diegene die ik wil kost 160 euro.ik heb nog geen werk omdat ik van mijn moeder bij de supermark bij ons in de buurt moet gaan werken maar daar ben ik nog 1 jaar te jong voor dus moet ik nog 1 jaar wachten.en ik krijg ook geen zakgeld, ik krijg alleen geld voor mn verjaardag, rapport, sinterklaas enz.ik keek in mn spaarpot en daar zat 115 euro in.maar ik wil ook een beetje dat mn ouders mee betalen maar zij doen altijd zo moeilijk.ze vinden het onzin dat ik een nieuwe mobiel wil en ze vinden het veelste duur.wat moet ik doen om mn ouders te helpen mee betalen?ik heb het ze gevraagd maar dan worden ze alleen chagerijnig en ik heb echt geen zin om een heel jaar te wachten. x :couplekiss_man_woman:

ik zou met goede reden komen wat je met een BB wel kunt en met je oude telefoon niet maar daar een lijsje van en laat dan aan je ouders zien. en zeg dan ook dat de BB veel kan voor hun best goed kopen prijs. integenstelling met un iphone kan de BB wel het zelfde maar dan nog met pingen en voor un iphone bestaal je toch wel 600 euro meer ofso maar maak gewoon un lijsje met de voordelen van un BB :wink: dan lukt het wel doe k ook altijd

Dit vind ik echt onzin, als je speciaal daarvoor een bb wil.
Je geld is gelijk weg, je kan niets leuks meer kopen. En je hebt ook nog elke maand beltegoed nodig, hoe wil je dat gaan betalen?
Er bestaat ook nog zoiets als, facebook, hyves, msn… daarmee kun je ook met elkaar communiceren. OF met een gewone mobiel kun je met elkaar sms’en en bellen.
Mijn mobiel is nog niet eens meer 35 euro waard (Samsung U-600) en zit onder de krassen, maar hij doet het nog prima, en ik kan er nog mee sms’en en bellen. Ik zou eerder je geld ergens anders aan besteden. En niet om stoer te doen met een blackberry omdat al je vriendinnen er ook een hebben.

blackberry’s staan erom bekend dat ze snel kapot gaan, iedereen die ik ken die een blackberry heeft, heeft hem al minstens 1 of 2 keer opgestuurd voor reparatie.
(mijn hyves home staat ook vol met bb opgestuurd :’))

maar ik zeg toch ook niet dat ik het alleen voor mn vriendinnen en die jongen doe?ik doe het ook omdat ik het gewoon een leuke mobiel vind.en het is heus niet om stoer te doen, als ik stoer wou doen dan kocht ik wel de duurste bb

Download iets als watsapp en je hebt je gratis sms.

Het is inderdaad onzin om een nieuwe mobiel te kopen als je oude gewoon nog goed werkt.

mijn bb al een jaar en nog nooit kapot gegaan, dus het ligt er ook aan hoe je er mee om gaat. die van mn zus niet en van mijn ouders ook niet:D dus zo slecht zijn ze niet, en ik wil mijnes niet meer missen =D

Ik had een blackberry, vond hem niks, verkocht hem aan m’n moeder en kocht toen een iPhone. Moest het overigens wel allemaal zelf betalen.

ik krijg er volgende week 1 hihi :flushed:

Oh jee. Waar zijn de tijden gebleven van met elkaar afspreken ipv pingen *zucht*.
Ik word denk ik oud…

Blackberry. :see_no_evil:

zet gewoon wat oude troep op marktplaats, verkoop het en voila je hebt geld
maar ik vind het ook een beetje onzin om hem te kopen als dat je enige reden is…

Waarom zouden je ouders mee moeten betalen aan jouw mobiel. Als je oude het nog gewoon doet. En ik snap dat je een nieuwe mobiel wilt, dat je gewoon een mobiel ziet die je graag wilt hebben, in dit geval een Blackberry. Maar ik vind niet dat je ouders mee moeten betalen. Anders neem je een krantenwijk, verdien je ook wat mee. Of je wacht tot je verjaardag/sinterklaas/nogwat.

wow, echt precies het zelfde zelfs de telefoon O.o

Waarom koop je niet gewoon beltegoed zodat je met hem kunt smsen, dat is goedkoper dan een blackberry.

Koop een Nokia met een internetabbo. dan kun je whatsapp aanmaken en dan kun je met hem whatsappen :slightly_smiling_face: