Sorry!

Ik heb hier net een topic geplaatst om gebed te vragen voor christenen en niet-moslims in Irak, en ik weet dat dit schijnheilig over gaat komen waarschijnlijk, maar ik wil wel sorry zeggen tegen alle moslims hier. Ik heb er niet zo snel bij nagedacht, maar het spijt me echt! Ik weet dat niemand van jullie hier iets te maken heeft maar ik voel me dr wel kut over.

sorry maar ik denk niet echt dat dit gaat helpen

De ISIS (Islamitische Staat Irak en Syrië) bestaat volgens mij niet meer maar hebben nu de verkorte naam IS, dit staat slechts nog enkel voor Islamitische Staat.

Ik vind het wel mooi bedacht. Maar er zitten ook veel atheïsten (waaronder ik) hier op Girlscene, en ook aanhangers van de Islam.
Dus ik weet niet of het zo’n goed idee is??

Nee ik vind dit idd ook een beetje raar. Kan dit niet in het algemene christenen topic?

D’r zijn volgens mij ook heel veel moslima’s die het niet met IS (?) eens zijn en graag mee zouden bidden hoor. Ik zou dit een topic maken voor iedereen die hoopt dat de bedreigde christenen en niet-moslims niets overkomt ^^

Dan ook even voor alle andere ellende in de wereld.

heeft die isis ook iets tegen toeristen?

Ik denk dat je beter een topic aan kunt maken bij ‘nieuws en actualiteiten’ waar mensen over dit onderwerp kunnen praten.

Huh wat, hoezo dit opeens :’)

Ja door de reacties bedacht ik me dat er natuurlijk ook moslimas zijn en dan kan dit nogal kut overkomen

Slotje.