soortgenoten gezocht; herexamen

Hallo iedereen,

Degene die geslaagd zijn harstikke gefeliciteerd!! Top!
Helaas heb ik een herexamen voor m&o (vwo), ik moet een 5 halen (heb 1ste tijdvak een 4 gehaald)
Ik ben nu al bang… Dus wie nog meer een her? Ook m&o toevallig? Tips/tricks?!

Dan nog iets, ik heb mijzelf vorig jaar de vraag gesteld of ik 5vwo in 1x zou halen(stond er toen slecht voor)/of ik het vwo in 6 jaar zou kunnen doen. Toen kreeg ik 'n soort droom/visioen waarin ik steeds het getal 2 zag. Dat betekent dus 2x het jaar doen… In mijn ogen. Het klinkt stom maar ik ben er echt door geobsedeerd…I hope someone can help me…

Heb geen herexamen!
Maar geloof gewoon in jezelf, en oefenen heel veel oefenen.
Je kunt het :grinning:. Heel veel succes en het komt vast goed! :slightly_smiling_face:

Ik heb een her voor wiskunde!

Dit, nu nog even flink blokken en je her knallen. Niet teveel aan je dromen denken, soms beeld je je ook gewoon dingen onbewust in dan uit angst of iets. Gewoon in jezelf geloven en nog even alles geven.

Alvast heel veel succes! Is het te doen denk je/wat moet je halen?

Dankjeee!
Ja ik moet een 5,8 halen en zonder te leren heb ik dat ook wel eens gehaald dus ik denk dat als ik nu keihard leer dat dat te doen moet zijn.

Jij ook alvast succes!

Ooh dat valt mee, n 5.8! We moeten nog even doorzetten! :wink:

Of die 2 is gewoon dat je even 2 keer nodig hebt om M&O te halen je gewoon dit jaar met je diploma loopt :slightly_smiling_face: Positief blijven! Succes! :slightly_smiling_face:

Een vriendin van mij moet op VWO een 8.5 halen voor haar herkansing M&O om nog te slagen…
Succes allemaal!

Her voor geschiedenis hiero. Moet een 5,2 halen. Als dat niet lukt ga ik mezelf :hammer: :woman_facepalming: :woman_facepalming: :woman_facepalming:

Succes girls!!

Ik ga vrijwillige Frans herkansen, ik mis 0,2 van me CE cijfer om uiteindelijke en zeven te staan op me eind. Ik had 28 punten en ik moest er dus minimaal 29 hebben, stom :hammer:

Ik ga een her Frans doen… Ben wel al geslaagd, maar als ik 0.3 hoger haal sta ik een 8 ipv een 7 (;

Ik ga een her Engels doen! Proberen om cum laude te slagen :") Kans is klein, maar je weet maar nooit.

Haha ik snap je helemaal! Mijn perfectionisme wint het toch van m’n verstand geloof ik :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ga vrijwillig Latijn herkansen, misschien dat ik er nog een 8 voor kan halen. Het is te proberen :grinning: Heeeeel veel succes voor de andere herkansers!

Haha ik moet trouwens toch wel lachen om soortgenoten :grinning:

Ik ga cijfer voor Frans voldoende proberen te maken. Heb een 5,7 nodig. (Ben wel geslaagd btw.) Maar weet iemand wanneer je cijfers etc moet invullen bij studielink? Pas als je de definitieve lijst hebt toch? En moeten niet-ce vakken daar ook ingevuld worden? Alvast bedankt :stuck_out_tongue:

Ik ben geslaagd, maar ik ga maw herkansen. Had er echt niet goed voor geleerd terwijl ik er normaal heel goed in ben als ik wel leer, dus echt zonde. Had alsnog een 5.9 maar ik ga nu voor de 8, want dan sta ik afgerond een 8 ipv een 6 (sta voor SE een 7 dus nu net geen 7 haha).

Ik ga vwo economie herkansen :flushed:

Ik moet geen herexamen doen, al had ik het echt verwacht. Maar voor iedereen die wel moeten, HEEEL veel succes. Jullie kunnen het!