Soortgelijke opleiding als communicatiemanagement?

Hai meiden!

Ik heb heel lang getwijfeld over welke opleiding ik wil gaan doen na het bepalen van m’n havo diploma over een paar weken.(:
Ik ben er nu na een paar weken echt uit om communicatiemanagement te gaan doen in Amsterdam!
M’n eerste vraag is; iemand ervaringen met deze opleiding/school?

Maar het punt is, het is een loting studie en ik heb zoiets van: stel ik word uitgeloot, dan wil ik niet een tussenjaar houden en hopen dat ik het jaar erop wel word ingeloot, maar me inschrijven voor een andere niet-loting opleiding.

Alleen nu is dus m’n vraag of iemand een ongeveer gelijke opleiding weet als communicatimanagement die ik kan doen het liefst in Amsterdam en anders evt Utrecht.

De opleidingen HRM, Logistiek & Economie, Bestuurskunde spraken me ook wel aan. En ik dacht eerst ook Bedrijfscommunicatie in Utrecht en Media, Informatie & Communicatie in A’dam. Maar beide studies vielen tegen na het volgen van een meeloopdag qua uitdaging/moeilijkheidsgraad en iets te creatief en wat te weinig ‘management’ voor mij.

Alvast bedankt!

Misschien helpt een gesprek met je decaan je verder?

Gesprekken genoeg geweest, ben niet zo tevreden met haar… Nogal slechte begeleiding en verstand van studies. Ik heb deze of volgende week weer een gesprek met haar.
Maar ben wel benieuwd naar ervaringen met 1 van deze studies!