Soorten drank?

Hoii, ik heb een vraagje. Ik doe altijd bij mijn vrienden enzo of ik al vaker heb gedronken (ben 17) want zij drinken allemaal best vaak, maar eigenlijk heb ik alleen pas een paar keer een biertje gedronken. Ik weet dus heel weinig van drank. Zou iemand zeg maar kort de soorten drank willen uitleggen en wat normaal is om te drinken enzo? Heel erg bedankt alvast!

Goh, wat is normaal om te drinken… :’) geen idee, zolang je maar geen benzine erin kapt, ben je goed bezig??

nee, Vraag het gewoon bij je vrienden wat zij lekker vinden? ze hebben blijkbaar meer ervaring en ze kunnen wel vertellen wat lekker is en wat niet?

Je hebt de mierzoete drankjes waar weinig alcohol in zit, zoals Breezer en Smirnoff Ice. Die drink je gewoon zo. Smaakt naar frisdrank.
Dan het iets sterkere spul, zoals Malibu, Bacardi, Safari, Passoa. Deze drink je vaak met cola, of passoa vaak met jus d’orange.
En dan heb je de sterke alcohol zoals Wodka, Ouzo, Tequila. Die kun je mixen maar worden ook vaak puur gedronken in een shotglaasje.

Er bestaan natuurlijk nog 1000 andere dranken, maar degene die ik hierboven noemde zijn bij jongeren wel het meest bekend naar mijn mening.

Wodka kan je mengen met cola of energy drank.

Passoa mix ik altijd met 7-up

Okee bedankt allemaal!