Soort van puistjes/mee-eters in decoleté

Ik heb de laatste tijd best wel last van een soort van puistjes/ mee-eters in mijn decoleté, en in eerste instantie dacht ik dat als ik een hele tijd die dingen niet zou uitknijpen het wel weg zou gaan, maar dat helpt ook niet…
Het is een beetje moeilijk uit te leggen hoe het er precies uit ziet, lijkt zeg maar alsof ik de hele tijd kippevel heb, alleen dan zijn die bultjes iets minder groot en zit er soms een klein grijs stipje op…
Ik weet dat het echt hel stom klinkt, maar ik heb echt geen idee aan welke mensen ik zulk soort vragen zou kunnen stellen dus post ik het maar even al topic(A)

Iemand een idee hoe deze dingen weggaan ofzo?

Mja, ik heb dat ook. Ik scrub om de dag eventjes. Daar wordt het wel ietsje minder van.

Wat ik zelf zat te denken is dat die strips die je voor mee-eters op je neus enzo wellicht ook zou kunnen gebruiken voor je decoleté, maar ik heb geen idee of dat wel goed gaat, heeft iemand die wel eens geprobeerd?

Je huid is daar vaak wel wat vettig, wat je zou kunnen proberen is gewoon met een wattenschijfje het 's avonds en 's morgens schoon te maken met een tonic.
Ik zelf gebruik een reinigende tonic van NIVEA, in zo’n blauw flesje.
Gebruik het ook weleens boven mn borst, aangezien als ik uit ben geweest ik daar bronzer heb zitten en als k dat te vaak doe ik ook pukkeltjes krijg doordat de poriën verstopt raken.
Dus k zou dat eens proberen als ik jou was, wordt de huid wat droger, frisser van!

Dat heeft mijn vriend ook. Maar die zit helemaal vol met kleine bultjes. Het valt niet zo erg op, maarja. Maskertje erop (bijv. Lush-Masq of Magnaminty) Dat doe ik weleens bij hem, en het trekt het vuil gewoon uit je poriën dus werkt hardstikke goed. Daarnaast scrubben en onder de douche met reiningsgel. GEEN zeep/douchegel erover heen. Wordt het erger van. Wel elke avond en ochtend reiningen met tonic. Succes ermee.

Ik had daar ook last van maar ik kon ze niet uit knijpen. Het deed enorm veel pijn en het ging gewoon niet. Ik heb gewoon gewacht tot ze weg gingen

als ik met tonic mijn gezicht reinig neem ik ook gelijk mijn hals en decoleté mee. en scrub en gewoon 2x per week. het is al een stuk minder

ik heb dat ook maar ik heb het ook in mijn nek, laat maar zeggen boven me rug. echt vervelend!