Soort van misbruikt ?????

Hallo meiden .

Ik ga me verhaal even aan jullie vertellen , en jullie moeten dan even jullie mening geven of ik misbruikt ben of gebruikt of geen van bijde ik weet het niet meer !

Dit was 3 maanden geleden gebeurt ,
Een jongen van mijn school begon met me te praten op facebook , ik kende hem wel maar we hadden nog nooit echt gepraat maar ik zag hem wel is lopen op school .
Hij vroeg me nummer en me skype want hij verveelde zich dus ik gaf het hem en daarna gingen we skypen.
Ik ben best wel een stil meisje met weinig vrienden dus ik vond dat wel spannend ofzo .
hij begon over zijn problemen te vertellen en ik herkende me in hem want ik had ook veel problemen .
we hadden toen afgesproken om te chillen na schooltijd vrijdag
ik begon hem leuk te vinden en we appten vaak tot middernacht ,

uiteindelijk gingen we het over seksuele dingen hebben enzo
hij vroeg of ik me uit wou kleden voor de cam , en toen ging hij zich aftrekken voor de cam en dat vond ik wel geil , daarna die nacht gingen we naaktfoto’s sturen via snapchat .
Die donderdag avond hadden we weer zo’n gesprek en uiteindelijk vroeg hij of ik ontmaagd wou worden ,
Ik zei zonder erbij na te denken : ja (heel dom). maar eigenlijk wou ik niet , nou eigenlijk weer wel maar ik was er gewoon nog niet klaar voor om ontmaagd te worden door hem . ten eerste ik heb nog nooit met hem afgesproken of iets , ten tweede ik ben heel onzeker .

Maar toen uiteindelijk hadden we die vrijdag een seks date / afspraak …toen stond hij die vrijdag middag voor mijn huis , ik had nog smoesjes verzonnen om niet te gaan maar ik dacht zovan yolo ik ga gewoon hij stond er al dus ik moest wel . Dus ik ging bij hem achterop en we gingen naar een park want hij wist daar plekjes waar niemand kwam en waar we rustig samen konden zijn , toen zaten we daar te zoenen en toen ging hij me heel hard vingeren (deed best pijn want zen nagel schuurde) en toen moest ik hem pijpen maar dat wou ik niet , hij : Doe het maar gewoon schat. en daarna gingen we neuken dat was wel lekker (wel met condoom hoor) en hij ging me beffen . toen we klaar waren bracht hij me weer naar huis . en die dagen daarna gingen we nog een paar keer cammen maar begon een raar gevoel te krijgen en ik begon hem niet meer leuk te vinden.

Dus daarna had ik tegen hem gezegt dat ik niet meer met hem wou afspreken want ik vond hem niet meer leuk dus dat heb ik eerlijk gezegt maar daarna bleef hij nog een paar keer door zeuren dat hij weer met me wou afspreken maar het voelde niet goed bij hem zegmaar dus ik had hem geblokt op whatsapp en daarna hadden we geen contact meer.

1 maand later vertelt een vriendin van me dat ze misbruikt is door hem , en een andere jongen vertelt mij dat hij al die tijd een vriendin had , ik vond dit best wel erg maar ik liet het achter me .

En nu heb ik gehoord van die vriendin van hem (die al 3 jaar bij hem is) dat hij terwijl hij met haar had het met 25 (of meer) andere meisjes had gedaan en misbruikt omdat hij seksverslaafd is en dat hij 2 meisjes zwanger had gemaakt en dat hij soa’s heeft!!!
hier schrok is super erg van .

Kan je een soa krijgen van pijpen ? Ik moest hem pijpen zonder condoom en hij kwam wel klaar in me mond maar .Wat moet ik nu doen ? Ben ik misbruikt ?
ben ik denk ik niet misbruikt want ik deed het vrijwillig

Misbruikt zou ik het niet noemen, want hij kan natuurlijk niet in jouw hoofd kijken wat je denkt. Als jij ‘ja’ zegt, maar eigenlijk ‘nee’ bedoelt, moet je leren wat meer voor je op te komen!

Dat wilt niet zeggen dat ik het niet erg voor je vindt, maar ik vind ook dat hem niet echt schuld treft.

En je kan wel een soa krijgen van pijpen.

Wtf, waarom denk je dat je misbruikt bent? Je hebt toch zelf overal ja op gezegd? Je zegt zelfs dat je het lekker vindt …

Dit klinkt eerder als spijt dan misbruik…
En ja je kunt zeker een SOA krijgen van onveilige orale seks. Ik zou me zeker laten testen, als deze jongen het sowieso niet zo nauw neemt met trouw. Wie weet wat hij onder de leden heeft door al die wisselende contacten.

Het is mogelijk om een SOA te krijgen van orale seks. Niet iedere SOA is overdraagbaar op die manier, maar laat je binnenkort testen (Chlamydia en gonorroe kunnen vanaf twee weken na het seksuele contact getest worden. Hiv, syfilis en hepatitis B kunnen na drie maanden worden getest).

Misbruikt is dat hij je dwingt om seks met hem te hebben en dat hij het toch doet ook al heb je duidelijk gezegd dat je niet wilt.
Je hebt overal ja op gezegd dus je bent niet misbruikt

Je bent niet misbruikt, je vond het lekker en verzette je er niet tegen, je hebt er gewoon spijt van maar misbruikt ben je niet… Hij dwong je toch tot niets?

Hoe oud ben jij?

Yolo is echt nooit een goede reden om over te gaan op seks…

Niet gemeen bedoeld maar je zegt zelf overal “ja” op… en dan ook nog zeggen van “yolo… en vindt het zelf lekker”. Nou dan, heb je nu eerder spijt dan dat je misbruikt bent. Je had 2x beter moeten nadenken over wat je zou doen.

Dit is niet goed praten,dit is heel erg wat er gebeurd is ik zou hier wel werk van maken hij dwong je tot dingen die fout zijn.

hij heeft jou wel tot iets aan gedrongen, en handeling waar je zelf niet achter staat dus dan heeft hij misbruik van jou gemaakt.

Ik zou er met iemand er over praten natuurlijk in vertrouwen,wat erg voor zeg dat dit gebeurd is je moet nooit tegen je zin iets doen je hebt er nu wel van geleerd dat dit fout is

Ik hoop dat je dit kan verwerken dat zal wel lang duren,ik hoop dat het weer goed met je komt want dit mag nooit maar dan ook nooit meer gebeuren.

Hoezo dwong hij haar? Ze wilde zelf ook. Ze dacht ‘you only live once’ en ze vond het lekker. Dat klinkt niet alsof ze gedwongen werd, eerder als spijt achteraf. Hij kan ook niet in haar hoofd kijken wat ze denkt.

ik bedoel de er alleen er mee dat ja zei maar dat nee bedoelde,ik begrijp wel wat je bedoelt dat ze zelf wou dat ze niet is gedwongen maar ze had wel spijt met wat achteraf wat ze deed

Ik vind dit heel erg om te lezen.
Om meerdere redenen.

Dat jij ‘yolo’ als rede ziet om seks te hebben, en je laat ontmaagden in een park. Ik zou dat als moeder vreselijk vinden om te horen.

Dit klinkt inderdaad als spijt. En ik vind het heel rot voor je dat je zo’n gevoel aan je eerste keer heb overgehouden. En ook heel rot dat jij hebt toegegeven aan de jongen ipv jouw onderbuikgevoelens.

Maar dan maakt die jongen toch geen misbruik van haar? Hoe kan hij nu weten wat ze denkt?

nee oke daar heb je ook wel gelijk in
ik bedoel de dan ook misbruik van situatie maakte

Misbruik maken en iemand sexueel misbruiken zijn twee andere dingen. En ik vind niet dat hij haar misbruikt heeft. Wel dus dat hij misbruik van haar onschuldigheid en onzekerheid heeft gemaakt. Het feit dat hij zegt ‘Doe het maar gewoon schat’ is voor mij echt bepalend. Dan ben je puur en alleen met je eigen wensen bezig. En zeer manipulatief.

Maargoed, uiteindelijk is het TS haar eigen keuze geweest. Keuze waar ik mij moeilijk in kan plaatsen.

Trouwens, Hoe oud ben je eigenlijk? Hoe oud is hij?