Soort van internetliefde.

Hallo,
ik heb best wel een probleem. Iets meer dan een week geleden was ik met school ergens in Nederland in een museum. Wij waren daar opdrachten aan het maken,en toen zagen we opeens een groepje hele leuke jongens. 1 daar van was echt heeel leuk. Hij leek ontzettend op jason mraz, en aangezien ik daar heel erg fan van ben, wou ik per se zijn naam weten (A). Toen we naar ze toe gingen, kwamen er erachter dat ze frans spreken. En aangezien frans niet ons beste vak op school is,gingen we het in het engels vragen. Maar die jongen en zn vrienden spraken niet erg goed engels, we hebben die jongen en zn vriend hun naam, en een klein beetje met ze gepraat, maar verder niet. Die dag erna vond ik die jongen op facebook en heb ik hem op msn. Ik vind hem heel erg leuk, en kan heel goed met hem praten. Hij woont net onder brussel en we hadden voor de grap gezegt dat ik deze zomer maar naar hem toe moest komen.
het probleem; Ik weet niet of hij mij ook leuk vind, aangezien ik hem net ken, 1x heb gezien, en alleen op facebook/msn met hem praat. En ik kan ook niet zomaar naar hem toe.
weet iemand misschien hoe ik onopvallend kan vragen of hij me leuk vind? het moet niet te ingewikkeld zijn want hij spreekt dus erg slecht engels,

of heeft iemand misschien tips/advies voor mij?(A)

Ik denk dat je hem toch maar iets beter moet leren kennen…

zeg gewoon iets van; i think i like you.

probeer gewoon een beetje flirterig te doen doen, als ie bijvorbeeld vraagt hoe was je dag ofzo. gewoon ‘verveeld… jij was er niet’ als ie erop in gaat vind ie je waarschijnlijk ook wel leuk. dat werkte bij mij in ieder geval :grin:

up (A)

afspreken is nogal moeilijk…:frowning_face:
hij woont bijna 6uur van mij af,…

Meteen vragen “Voulez-vous coucher avec moi ce soir?”

Je kan het hem heel subtiel duidelijk proberen maken ofzo :slightly_smiling_face:

ik had ook ooit ‘internetliefde’ ,
wat ik ervan geleerd heb?
gedumpt worden op valentijn is helemaal niet leuk,
hij heeft mij dan ook laten vallen omdat hij zomaar opeens op mijn beste vriendin verliefd was, die hij ook nog nooit had gezien.
Maar als jij hem echt wil, leer frans ofzo en zeg Je t’aime ofz [:

vertaler.nu/zinnen voila