Soort van hoofdpijn?

Ik heb sinds een maand zegmaar hoofdpijn, maar het is zegmaar een drukkend gevoel ofzo, en bij mijn ogen voel ik ook erge druk. Soms dan voel ik een steek in mijn hoofd en met mijn linkeroog zie ik vaak eens een paar seconde wazig… Ik heb dit meer in de avond dan s’ ochtends.

Weet iemand waardoor dit komt? :frowning_face:

Naar de huisarts gaan kan nu niet want mijn moeder moet me eerst van huisarts verwisselen, maar ze doet altijd erg sloom en ze neemt me niet echt serieus ofzo, ze denkt gelijk dat ik schoolziek ben.

Ik heb geen ideee.
Maar ik zou dus wel naar een huisarts gaan. Alleen geen idee hoe dat dan moet als je moeder en nogal langzaam over doet. Ik zou het vaak tegen haar zeggen enzo, en zeggen dat je je best wel zorgen maakt zodat ze dan misschien een beetje opschiet…

Ik heb ook zoiets gehad, maar dat was dus omdat mijn ogen deden overaccomoderen.

misschien moet je eventjes naar de opticien, het kan zijn dat je gewoon wat minder goed ziet. een oogtest is gratis bij de meeste opticiens, probeer het even! en als er niets uitkomt, dan heb je het in elk geval uitgesloten.

Misschien slechte ogen, had mijn beste vriendin ook met de zelfde kwaaltjes.

dubbelpost

Ik doe morgen wel een oogtest, denk ik.

Ik doe morgen wel een oogtest, denk ik.

ik heb precies hetzelfde maar ik heb al en bril enso, even volgen dus dit topic!

Dit kan echt heel veel oorzaken hebben. Het kan zijn dat vermoeidheid de oorzaak is, of stress, maar het kan ook zijn dat je te weinig drinkt. Of misschien heb je wel een bril nodig.

Ik heb ook heel vaak hoofdpijn achter mijn ogen, en bij mij komt het omdat ik te weinig drink. En ik krijg het ook als ik moe ben omdat ik eigenlijk een bril heb maar die nooit draag.

Het kan dat je ogen slechter/beter zijn geworden had ik ook

zit je vaak achter de pc? dan kan het ook komen dat je ogen te vermoeid zijn van de snelle beelden. Misschien helpt het om eens vroeg te gaan slapen en eventjes je pc een paar dagen aan de kant te laten :slightly_smiling_face: succes

ik heb dit nadat k een hersenschudding heb gehad…

Ja, gaf mijn pa gister ook als tip, ben gelijk gaan slapen.

Ik voel me nu ook echt heel duizelig en een beetje misselijk??? :cccc Ik ben er niet meer zeker van dat het komt doordat ik een bril nodig heb…

Ik heb hier de afgelopen week ook last van gehad, maar het is nu ineens over. Ik denk dat het een voorhoofdholte ontsteking was… Ook al zat het alleen aan de rechterkant van mijn hoofd.

Als je het niet vertrouwd gewoon naar de huisarts gaan!

heb precies het zelfde gehad…bij mij kwam het doordat de spieren in mijn nel verstijfd waren en deze trokken weer aan de spieren die over je hoofd lopen…ik heb het zelf ook vaak vanuit de ogen…bijvoorbeeld als ik mijn lenzen te lang in heb…niks om je zorgen over te maken.