Soort van dumpen?

Sinds december vind ik al een jongen leuk genaamd Y.
Op een gegeven moment zijn we een seksrelatie aangegaan, en hebben we wel een band opgebouwd. Natuurlijk hoopte ik dat het iets meer werd tussen ons maar daar is tot nu toe niet gebeurd. De afgelopen maanden zijn we wel sterker naar elkaar gegroeid…

Nu heb ik pas een leuke jongen leren kennen genaamd M, waarmee ik nu dagelijks praat en hij is superlief. Zaterdag gaan we afspreken. En aangezien Y toch niet voor een relatie gaat kan ik beter voor M gaan, die ik nu ook heel leuk vind.

Alleen nu moet ik Y vertellen dat ik ‘bezig ben’ met iemand anders. Geen idee hoe ik dit moet doen, want ookal doet hij het alleen voor de seks ik vind het toch wel zielig voor hem. Hoe kan ik dit het hem het beste vertellen? En het vertellen gaat zowieso over msn denk ik.
Iemand ook ooit in dit soort situatie gezeten?

Liefs x

Ik zou het hem persoonlijk vertellen. Bovendien heeft hij er ook samen met jou voor gekozen om geen relatie te beginnen dus ik zou volledig voor M gaan als hij jou ook ziet zitten. Succes meid!

Ik zou gewoon tegen hem zeggen dat het tussen jullie moet stopen. Omdat je toe bent aan een echte relatie of zo? Dat je het heel fijn met hem hebt gehad maar het zo niet verder kan. Maar ja ik zou het niet via msn zeggen, maar daar ben ik sowieso niet van.

@xLOVEFASHION en @SNNOZZ

Nou, als we elkaar zien spreken we alleen af om seks te hebben… dusjaa en over msn en sms praten we dan ook vaak.

een seksrelatie :no_good_woman:
hoe goedkoop ben je

Ik vind het over msn altijd lullig overkomen, net of je dan bang voor hem bent ofzo…
Maar je moet het helemaal zelf weten, als jij je er fijner bij voelt moet je dat doen!

[quote author=brokenmirrorr link=topic=245067.msg[quote author=Phaedra link=topic=244999.msg[quote author=Phaedra link=topic=244999.msg12222165#msg12222165 date=1342102887]#msg[quote author=Phaedra link=topic=244999.msg12222165#msg12222165 date=1342102887] date=1342102887]#msg[quote author=Phaedra link=topic=244999.msg[quote author=Phaedra link=topic=244999.msg12222165#msg12222165 date=1342102887]#msg

Kom op zeg, ik begin me nu toch wel te ergeren aan je.
Zie mijn reactie in een ander topic:

[quote author=brokenmirrorr link=topic=245067.msg[quote author=Phaedra link=topic=244999.msg[quote author=Phaedra link=topic=244999.msg12222165#msg12222165 date=1342102887]#msg[quote author=Phaedra link=topic=244999.msg12222165#msg12222165 date=1342102887] date=1342102887]#msg[quote author=Phaedra link=topic=244999.msg[quote author=Phaedra link=topic=244999.msg12222165#msg12222165 date=1342102887]#msg

http://forum.girlscene.nl…ntie/list_messages/244999

het is alleen maar een tip hoor ;’)
zullen zijn vriendjes vast ook wel leuk vinden om te weten dat jij zo makkelijk seks hebt met iemand :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijn vriend heeft dat zelf ook gehad. Hij had een scharrel en toen kwam ik in beeld, om het zo maar even uit te drukken haha. Hij heeft het haar toen gewoon eerlijk verteld. Hij wilde haar niet kwetsen maar dat zou hij juist doen als hij het niet zou vertellen. Ze hebben vorige week nog een keer afgesproken om de laatste dingen uit te praten, en alles is gewoon goed tussen ze. Ze zullen geen dikke vrienden meer worden (Mag stiekem ook niet van mij haha.) maar ze kunnen nog steeds gewoon met elkaar overweg.
Gewoon aan hem vertellen dus. Zet je eroverheen, en leg het uit! En probeer vast te houden aan je eigen standpunt en laat je niet ompraten. (:

Waar slaat dit nou op? Wie ben jij om te oordelen over de keuzes die zij maakt? Dát is pas goedkoop, lekker veilig achter je computertje mensen veroordelen.

ik oordeel niet, ik zeg iets op wat ik uit het berichtje opmaak, ze zegt toch zelf dat het puur voor de seks is? en ik zou het in t echt ook wel zeggen hoor, maar ik ken haar niet in t echt. beetje moeilijk dan he

Om zelf ook nog maar wat zinvols te zeggen, ik zou gewoon een keertje met hem afspreken en het dan zeggen. Aangezien het voor jullie beiden duidelijk is dat dit puur om seks gaat, zal hij het vast wel begrijpen. Via msn vind ik wel wat laf.

Haha je oordeelt niet? Je noemt haar goedkoop, zegt dat zijn vrienden dat vast ook wel leuk zullen vinden. En dat is niet oordelen?

Prima hoor dat jij zelf dit soort dingen niet zal doen, maar reageer dan gewoon niet op dit soort topics.

Dat is jou mening,
maar ja jij weet niet wat er allemaal gebeurd is eh.

Maar het meisje heeft het wel geaccepteerd?

BrokenMirrorr alsjeblieft zeg… Noem niet zomaar iemand goedkoop! Uit de post van Deluso blijkt dat ze respect én gevoelens had voor die jongen. Gewoon omdat zij een andere kijk heeft op seksualiteit, maakt haar niet opeens goedkoop. Oordeel niet zo snel, als je de situatie niet kent.

Deluso ik zou met je scharrel afspreken en voor je iets van kussen ofzo met elkaar doet, zeg je hem dat je met hem moet praten. Vertel hem duidelijk dat er iemand anders in het spel is en dat je gevoelens hebt voor die persoon, en dat je het dus niet netjes vindt om verder te doen met hém, terwijl je gevoelens hebt voor een ander. Misschien baalt hij op het begin wel, maar hij zal het toch moeten accepteren! Maar wees hoe dan ook eerlijk tegen hem.

Ik heb dat gisteren ook gedaan, sort of. Maar ik had geen seks met hem maar hij vindt mij leuk en wil wel meer met mij, maar ik vind in tussentijd iemand anders leuk, maar vanavond ga ik met die eerste die mij leuk vond eten, en ik vond dat ik moest zeggen dat ik iemand anders leuk vind! Dus toen heb ik dat op FB gedaan (dat kon dus niet anders he, want ik wou dat hij t wist voor mij me zag / nog kon afzeggen) en ik was begonnen met “ik moet jou eigenlijk iets vertellen” en door die zin kreeg hij 't al een beetje door. En dan "Uhm… ja… " en toen kwam het verhaal erachteraan xD

Prescies dit!

Succes

Waar geef jij ergens een tip? Het is toch vrij duidelijk wat je met dat berichtje bedoelt, en dat is dat je haar goedkoop vindt en er staat geen tip bij. Plus, haar goedkoop noemen is inderdaad over haar oordelen. Of snap je dat niet?

je bent ook goedkoop als je seks hebt met iemand zonder een serieuze relatie te hebben. :slightly_smiling_face: