Soort van date - tips enzo

Hee mensen,
Misschien is dit een vrij nutteloos topic, maar ik wil toch even mijn ‘verhaal’ kwijt. Het is dus zo, er is een jongen genaamd X (zit bij mij op school, 1 klas hoger) Hij keek altijd best wel op school enzo, en toen voegde hij me pas toe op hyves. Een vriend van hem ken ik best goed, dus zo kwamen we ook wel een beetje in contact. Paar keer hoi/hoe ist het/blablabla op school gezegd, aardige jongen dus. Pas 06 uitgewisseld. Hij wil deze vakantie dus iets leuks met me gaan doen, en ik vind heb daarmee ingestemd aangezien ik hem ook wel leuk vind. Maar ik ken hem natuurlijk nog niet zo goed, dus hebben we afgesproken om iets met een groep te gaan doen. Dus vriend Z (die ik dus best goed ken) gaat mee, en nog een vriend (ook wel aardig)gaat mee. En ik neem dus een vriendin mee :stuck_out_tongue: We gaan dus schaatsen op de schaatsbaan in Amsterdam, maar ik ben een zeer slechte schaatser (heb ik hem al verteld (A)) Volgens mij kan hij het best goed, maar ach. Weet niet hoe lullig het overkomt als ik het totaal níet kan maar dat zien we dan wel weer. We gaan daarna nog naar de bios wrs, allemaal zeer gezellig enzo. Maar ik ben gewoon best zenuwachtig ofzo, ik ken hem niet supergoed (alleen via school een beetje en via sms/msn) en heb klikt wel opzich, maar ik heb hem nog nooit langer dan 5 min IRL gesproken. Ben dus ook wel blij dat we met een leuk groepje zijn, en ben van mezelf ook best wel een prater dus ik hoop dat het goed komt. Maar wat te doen als er stiltes vallen? Of vallen die niet als je gaat schaatsen en naar de bios gaat? :stuck_out_tongue: Volgens mij is het ook wel duidelijk dat dit mijn eerste soort van date is xD Sorry voor dit lange onduidelijke onzinblaatverhaal, maar ik moest gewoon even mn hart luchten en ik ben geloof ik ook best wel zenuwachtig haha! Nouja, bedankt voor het lezen! :slightly_smiling_face:
liefs

in de bios moet je sws stil zijn.
je bent met een groep, dus ik denk niet dat er snel stiltes zullen vallen.

Je moet helemaal niet zenuwachtig zijn! Voor niets nodig :slightly_smiling_face: en als er een stilte valt moet je denken dat het evengoed aan hem ligt als aan jou… jullie zorgen tesamen voor die stilte :wink: . gewoon jezelf blijven is natuurlijk een klassiekertje :slightly_smiling_face: . En niet te snel gaan. :grinning: x

In een groep vallen er nooit stiltes. xxx

ik kan ook niet geweldog schaatsen, en een goede vriend van mij juist wel,
wij gingen ook met een grote groep schaatsen,
ik vond hem toen op dat moment ook leuk,
hy wist ook dat ik het niet kon,
toen hebben we juist de heledag hand&hand geschaats,
heel gezellig gehad &veel gepraat.
dus als je hem leuk vind, is dat juis oke?