'Soort van date' ideeën

Haay. Ik heb komende week een afspraakje met een jongen, maar het zit een beetje op de rand van wel/geen date. Iemand ideeën wat we zouden kunnen gaan doen? X

-Ga schaatsen
-Bowlen
-Kijk thuis een romantische film
-Ga naar Starbucks(Als die in de buurt zit tenminste)
-Zwemmen
-Een wandeling maken
-Samen iets bakken

Veel plezier!

Een film kijken doet het altijd goed, of een wandeling maken door het bos is ook gezellig. :slightly_smiling_face:

ik heb precies hetzelfde, ik dacht eraan om iets te waarbij je beetje bezig bent zodat het niet al te awkward word wanneer er stiltes vallen. ik dacht misschien aan schaatsten of bowlen of een film kijken. succes in iedergeval!

Ik heb komende week ook een afspraakje met een jongen die ik via een app heb leren kennen. Dit is voor mij de 2e x het geval dat ik met een jongen afspreek die ik via ‘hot or not’ heb leren kennen. En de 2e x dat ik naar de bios ga tijdens het ‘1e-afspraakje’. :cold_sweat: Dus ik zeg lang leven de bios! :bowing_man:

Ik ga meestal gewoon iets drinken in een restaurantje, op een terrasje (in de zomer) o.i.d.

Ik zit met hetzelfde probleem, als ik met een jongen afspreek. Want film kijken doe je altijd al ? En bowlen of schaatsen kan heel awkward zijn, zeker als het niet zeker is dat hij jou leuk vindt…

Iets gaan drinken, daar zweer ik bij. Als het niks is kan je daarna weg, is het wel wat dan blijf je langer of ga je naar de film of zo.