soort pukkeltje.

oké ik maak best veel topics aan de laatste tijd, sorry daarvoor!

Ik heb al zo lang als ik me kan herinneren een soort pukkeltje onder mijn lip. Het ziet er erg lelijk uit en ik word er soms op aangesproken, dan baal ik echt. Ik ben al eens naar de dokter geweest en deze heeft hem toen weggesneden (omg ik ging echt dood daar, dat doen ze gewoon zonder verdoving, brr), alleen toen zijn er 2 voor in de plaats gekomen! AAARRGG. Al die pijn voor niks. (oja, toen het pukkeltje eraf was (wat opzich mee viel) kreeg ik nog een verrassing ‘nog even de randjes eraf schrapen hoor’ (dat deed pas pijn))

Nougoed, dus mijn vraag uit dit verhaaltje; iemand een idee hoe ik dit ding kan wegkrijgen?

nee, sorry. Maar upje

Nog een keer naar de dokter?

straks zijn het er 3…

http://i52.tinypic.com/2zf0o61.jpg

oké het ziet er eig best vies uit, sorry daarvoor. Het is niet super duidelijk, komt omdat het uit een foto is geknipt.

Zijn het misschien iets van wratjes ofzo?

daar dacht ik ook aan, maar ik heb wratjes en die zien er heel anders uit (die heb ik trouwens ook al 3x laten bevriezen, ze zitten er nog… aarg)

ik ga nu slapen (ziek), ik up dit topic morgen wel weer.

ik weet niet , upje!

Ik zou er toch nog een keertje mee naar de dokter gaan.

Hu, ik krijg altijd een spuit voor te verdoven hoor! Maar inderdaad, nog eens naar de dokter (evt een andere die wel verdooft :p)

upje