Soort blaar in vagina na seks?

Hoi meiden,

Ik zit meeste keren na seks met een probleem. Mijn vriend is best groot geschapen en we hebben ongeveer 15 a 30 min seks. Maar zo lang blijf ik niet nat. Het is dat hij het zo fijn vindt om zolang door te gaan met seks. Soms na TE lang seks krijg ik pijn wanneer ik plas. Dus ik dacht vorige keer even te kijken en ik zag een soort open blaar, het was genezen dus hebben we t weer gedaan. Ik heb daarna geen last meer gehad. Gisteren na seks had ik weer mijn met plassen, maar flinke brandende pijn dat ik geen eens meer kon plassen dus ik moest onder de douche gaan plassen (vies maar kon er niks aan doen). Dus ik heb vandaag weer gekeken en ik zag weer een open blaar. :S

Ik vroeg me af hoe ik dit kon voorkomen? ik heb glijmiddel geprobeerd maar dat helpt ook niet. We proberen seks niet meer zolang te houden dus ongeveer 15 min. Maar zelfs dan wordt t snel droog en krijg ik pijn.

Heeft iemand dit ook gehad? En wat heb je d’r aan gedaan? help :frowning_face:

alvast bedankt!

Waar zit die blaar dan precies? Aan de buitenkant van je vagina? Ik zou naar de dokter gaan denk ik, een blaasontsteking kan ook pijn bij seks geven.

Weet je zeker dat je geen soa hebt?

Soa is onmogelijk want ik ben best voorzichtig met zulke dingen. Omdat ik ontmaagd zou worden door mijn vriend ben ik persoonlijk met hem mee gegaan naar de GGD en hebben we hem een SOA test laten toen. En uit de test bleek dat hij t niet had. De blaar is in m’n vagina dus niet aan de buitenkant. Net aan de binnenkant van m’n gaatje zo te zeggen.

Waarschijnlijk was je niet nat genoeg na verloop van tijd, en heeft het geschuurd wat een open wondje heeft veroorzaakt. Sowieso even bij de huisarts langs gaan, even wachten tot het geneest voordat je weer seks hebt en misschien in de toekomst glijmiddel gebruiken als jullie dat nu al niet doen. En als dat niet helpt toch minder lange vrijpartijen.

Of het is een brandwond omdat jullie te hete seks hebben :smirk:

Hahah. We hebben het al verminderd en doen het ook minder lang. We gebruiken laatste tijd al glijmiddel maar het helpt niet echt veel. Vraag me toch echt af of ik de enige ben? Want mijn vriend vind het ook raar want hij heeft t hiervoor nooit meegemaakt. Word er wel onzeker van.

Ik zou toch wel even naar de huisarts dan gaan! heb het namelijk nog nooit gehoord in mijn omgeving dus zou het wel even aan de expert vragen. Dan heb je tenminste duidelijkheid.

Kan ook een abces zijn, zou echt even naar de huisarts gaan hoor! Want het lijkt dus genezen maar denk dat dat het toch niet helemaal is. Straks krijg je er een infectie bij. Is misschien even slikken maar dit is ook geen fijne situatie.

Hooo sjonge :frowning_face: jammer dat ik niet kan lezen dat andere dat ook hebben. Ik haat de huisarts maar wordt inderdaad tijd dat ik naar de huisarts ga :frowning_face:

Volgens mij herken ik dat van die blaar wel. Ik kan het niet echt uitleggen maar het lijkt alsof er op een bepaald plekje wat slijmvlies is weggeschuurd ofzo. Heb al eens geprobeerd om het te laten genezen door bijvoorbeeld twee weken geen seks te hebben. Toen ik daarna weer seks had deed het minder pijn, maar als ik dan de volgende dag weer seks heb is het weer heel erg pijnlijk. Echt geen idee wat het is ook… Ik blijf dit topic volgen!

Tussendoor opnieuw glijmiddel bijsmeren in plaats van alleen aan t begin? Verder zou ik t ook niet weten. Maar met een open blaar zou ik wel oppassen.

Ja precies! het blijft maar terug komen en dan heb ik ook nog eerste 2 a 3 dagen super pijn wanneer ik plas. Ik weet ook niet echt waar het aan ligt. ik ga eerst even van huisarts veranderen want de mijne is een oude man ;/ . Daarna ga ik het wel even laten kijken waar het aan kan liggen. Want toen ik aan de prik ging zei de dokter ook dat het kon zijn dat ik niet meer zo nat zou worden en er soms wel last van zou kunnen hebben. Ik zie het vanzelf wel :frowning_face:

We doen ook afentoe weer glijmiddel bij smeren maar het helpt niet…

^ Hoezo helpt glijmiddel niet? Helpt het niet om het glad te houden (want dat lijkt me toch vreemd, het is de enige functie van glijmiddel), of om de wond tegen te houden? Als je een wondje daar beneden hebt moet het echt wel goed genezen zijn om te zorgen dat het daarna niet weer openscheurt o.i.d.!

-

Een stoombad met kruiden help echt

Oud topic, slotje