Soort abonnement iPhone 4 16 GB ?

Hey, ik hoop dat iemand van jullie hier wat vanaf weet, want ik vind het op internet maar een beetje vaag staan allemaal…

Ik heb best veel gewerkt en een nieuwe telefoon nodig, en daarom heb ik besloten om mij de iPhone 4 te gaan kopen.

Ik wil het liefst een abonnement met een lage sms/bel bundel, maar wel onbeperkt internet.
Maar ik kan maar niet vinden bij welke provider dit gaat. Of het staat telkens onvolledig aangegeven.

Heeft iemand van jullie misschien zo’n abonnement? Of weet iemand hier meer van?
Alvast bedankt voor de moeite!

Vodafone.

34,50. Dan heb je onbeperkt i’net. En een bundel van 200 belminuten OF 200 smsjes. Je moet wel 150 bijleggen voor de telefoon…

ah dat is perfect!
zoiets zoek ik ook !
weet je of die ook in de winkel te krijgen is? of dat je die perse online moet bestellen?

Vodafone is echt kut, maar dat is gewoon persoonlijke ervaring omdat dat stomme mens het niet goed had ingevoerd en ik dus een week moest wachten.

Maar het internet is niet onbeperkt? Je hebt zoveel MB / KB (MB volgens mij) internet en als het op is betaal je bij.
En ik heb hem gewoon in de winkel gekocht. :"D

studentmobiel.nl
Hier heb ik mijn Iphone bestelt, eerst 20 euro p/m vervolgens 26,45. Onbeperkt internet, lage belminuten. Helaas moet je wel 220 euro erbijleggen… Maar ik vond het het waard :slightly_smiling_face:

als je echt heel veel hebt gespaard kun je beter een los toestel kopen en dan een sim-only abo nemen!

Vodafone heeft geen onbeperkt internet, als iPhone aanbieder is T-Mobile de énige die onbeperkt internet aanbiedt. Hier hebben ze nog over gezegd dat databundels een belemmering zijn voor het mobiele internet, waar andere providers zeggen dat mobiel internet de kinderschoenen is ontgroeid en veel teveel gebruikt wordt om nog onbeperkt internet aan te kunnen bieden.

Een los abonnement wordt vaak gezegd, maar dit scheelt in principe alleen maar als je een éénjarig abonnement af wilt sluiten naar mijn idee. Een tweejarig iPhone abonnement is namelijk niet veel duurder dan het éénjarige abonnement. Zo’n 100-200 euro terwijl je er een jaar extra voor krijgt. En over totale kosten spreek je dan over zo’n 700 euro, waarin 100-200 extra niet het punt is.

Overigens, als je abonnementen wilt vergelijken (hetgeen behoorlijk lastig is aangezien ze deze zo min mogelijk transparant maken), dan kun je hier een overzicht vinden. Wel zul je nog steeds de sites van de providers raad moeten plegen omdat er nog verschil kan zijn of belminuten en SMS’jes apart zijn of niet, en of 1 belminuut nu 1 SMS’je is of een hoop meer. Dit staat niet in de lijst, maar kan een groot verschil uitmaken in je uiteindelijke kosten.

Overzicht:
http://www.onemorething.n…t-maakt-het-inzichtelijk/

En hoe weet je dat, als ik vragen mag? Ik was gister toevallig in de Vodafone winkel en daar werd mij precies die bundel aangeboden namelijk.

@iRosh: Uit enkele bronnen:
Mobiel internet T-Mobile blijft onbeperkt
Welk iPhone abonnement is het voordeligst

T-Mobile is ook de enige die in reclamecampagnes dit naar voren haalt, aangezien ze vaak worden aangewezen voor hun minder goede netwerk. Dit valt ook een beetje in dat tweede artikel te lezen.

Misschien dat degene in die winkel refereerde naar een abonnement met “fair-use policy”. Hetgeen soms in de volksmond nog wel eens onbeperkt wordt genoemd, omdat je met “normaal” gebruik er vaak niet overheen zou komen - desondanks is een datalimiet nog steeds een datalimiet. Oh, en met een blox erbij (dus handmatig iedere maand of een keertje een maandje) kun je wel onbeperkt internet krijgen bij Vodafone.

T-Mobile is het beste !

T-Mobile is idd het beste!