SonyEricsson Xperia X10 Mini, fijn?

Hai girls,

Ik vond dat mijn vragen iets te specifiek zijn voor het ‘algemene’ mobieltjestopic, en hopelijk zijn er mensen die ze kunnen beantwoorden (:.

Ik vind de SonyEricsson Xperia X10 Mini heel leuk en schattig en cute, want ik wou graag een smartphone, maar niet zo’n lompe, want die passen niet in me broekzak hahahaha :stuck_out_tongue:.

Alleen mijn vragen zijn:

• Heeft iemand van jullie ervaring met dit cutie mobieltje
  • Is het schermpje niet te klein om bv te internetten (ja, ik wil er graag internet op :grinning:)
  • Is timescape en mediascape handig?
  • Kortom is het een fijne telefoon?

Ik was dus naar de mediamarkt geweest om hem uit te proberen, was het DE ENIGE IN DIE DUIZEND MOBIELTJES DIE DAAR ZIJN DIE HET NIET DEED :[.

Naja, Liefs!
http://www.gsminfo.nl/nieuwsmedia/images/Sony_Ericsson_Xperia_X10_mini_1.jpg

upperdeup!

geen idee, up voor jou :]

Mijn broertje wilt die ook (hij is ervoor aan het sparen). Dus handig om te weten :slightly_smiling_face:

haha ik wil hem voor mijn verjaardag, ik ben in september jarig maar omdattie vrij nieuw is weet bijna niemand het (:

up (A)?

ik ken 2 jongens die hem hebben, eentje had hem een paar weken ofzo en toen kocht een ander jongen hem toen ook. dus volgens mij is die wel fijn. :'p

ik heb de normale x10, op die mini is internet niet heel fijn denk ik want het scherm is dus heeeel klein,
timescape en mediascape heb ik geen fuck aan eigenlijk :’) ik gebruik het helemaal niet en zie er de voordelen ook niet van in, maar dat kan aan mij liggen

Hoeveel is ie los?

ik heb die vandaag in de winkel gezien hij is egt heel mini

Hij is echt heeeeel klein ja,
maar ik vind 't persoonlijk wel heel cute haha,
tis alleen beetje irritant dat wanneer je op internet zit je heel veel moet scrollen om de helepagina te kunnen zien, maar hij heeft wifi dus dat ik wel heel snel!