Hi!
heb gewooon een roze kleine compacte camera,
maaar zou wel liever iets verder willen gaan…
nu las ik over de Sony-NEX reeks,
die is toch met spiegelreflex?
Heeft iemand ervaring met deze camera?
Hi!
heb gewooon een roze kleine compacte camera,
maaar zou wel liever iets verder willen gaan…
nu las ik over de Sony-NEX reeks,
die is toch met spiegelreflex?
Heeft iemand ervaring met deze camera?
Joaaaaaaaaaah, m’n vader heeft er een! De sony nex-5. Het is een spiegelreflex, maar dan in licht formaat en met live-view. Ik vind hem echt helemaal geweldig!!
Er staat een hele handleiding in de camera zelf én het staat vol met tips.
Ik vind hem super, maar hij is wel keiduur…
xx
Oooooei, okeoke.
dus wel goede kwaliteit verder enzo? ;o
hmm ja dat is het wel, maar als dat ding net zo goed is als andere spiegelreflex,
tsja dan is het mooi handig.
want NEX is wat kleiner dan die grote dingen
liefs.
Ja, die kwaliteit is echt super.
Ik zal even een voorbeeldje plaatsen…
http://i1096.photobucket.com/albums/g324/VintageMoustache/DSC00362.jpg?t=1303648800
Snel uit de hand genomen fotootje hoor Let niet op z’n hoofd :’)
Hij maakt stiekem mooiere foto’s dan mijn spiegelreflex. Nouja, niet mooier, maar het gaat gewoon 100x makkelijker…
Wauw,
niet mis neee haha!
hmmm, oke thanks.
this is usefull c:
up
~
iemand nog ervaring met Sony NEX camera?
Ik heb geen ervaring, maar een vriendin heeft wel een soortgelijke camera van samsung (nx10), die maakt in ieder geval hele mooie foto’s!
Vorig jaar wilde ik ook zo’n camera aanschaffen, maar de body zelf was al rond de ¤500 en omdat het een nieuw model is kun je alleen speciale lenzen voor dat model aanschaffen, en de goedkoopste was ¤1000 als ik me niet vergis.
Dat was voor mij een rede om af te haken haha. Daarbij wist ik niet of ik veel met mijn camera zou gaan doen dus na maanden overwegen heb ik een bridge camera gekocht.
nouja hier in ieder geval een flickr groep: http://www.flickr.com/groups/alpha-nex/
hier staan 1000en foto’s op die met die camera gemaakt zijn,
hij komt goed uit de testen dus als je het geld er voor over hebt is het zeker geen verkeerde keus