Sony Ericsson X10 mini pro

Heey!

Heeft een van jullie ervaring met de Sony ericsson X10 mini pro? Of de gewone x10 mini?
Want zit al hele tijd naar te kijken en vind hem echt super mooi! Maar weet niet 100% zeker of ik hem wil…

Ik heb de SE X10, niet mini of pro. Maar ik zal als ik jou was niet voor de mini gaan. Ik bedoel, ik heb zelf op mijn telefoon al moeite om sommige dingen juist aan te klikken, dus het lijkt mij helemaal niet chill op zo’n klein ding. Naja, ik heb er verder geen ervaring mee, maarja, misschien heb je er iets aan! succes met overwegen iig!

Oke, ik vind het kleine juist fijn! (Maar ik heb ook kleine vingers:) Misschien dat dat scheelt…)
Toch bedankt!

ik niet

Ik heb hem (de pro), en ik vind het een super telefoon.
Alleen de camera laat veel wensen over. Ik had hiervoor echt een camera phone, en deze telefoon kan niet eens inzoomen (of ik kan het na 4 maanden nog niet vinden, kan ook) dat vond ik een groot nadeel, want ik ben juist het fototype, maar heb nooit een camera bij me.
Maar de pluspunten winnen: touchscreen werkt snel, niet makkelijk te ontgrendelen, toetsenbord is heel handig, zelfs mijn beste vriend met zijn lompe vingers zit er niet naast, je kan ook touchscreen typen. Internet is snel, veel opties erop. Alles is overzichtelijk en duidelijk… Ik ben er iig super blij mee!
Als je vragen hebt hoor ik het wel.

up!

Dan maar nog eens!
Up!