Sony Ericsson S500i?

Eey ^^

Ik heb mn ouders eindelijk zover dat ik een abonnement mag [yay!]. Ik wil graag de SE S500i, maar ik weet niet of iemand daar ervaring mee heeft.
Dus : is hij het geld waard, of kan ik beter voor een andere gaan?

[Ohja, weet iemand of het probleem met de brekende toetsen al opgelost is?]

http://phones.webhostingoverview.com/wp-content/uploads/2007/07/sony-ericsson-s500i.jpg

Heeft niemand deze?

up?

ik heb hem zelf neit maar hij schijnt wel snel kapot te gaan een vriendin van mij heef hem een paar maanden gehad en toen heeft ze maar weer een andere gedaan om dat ie heel slecht was volgens haar hij liep de heletijd vast enzo

ik heb die, alleen dan de S500i flower.

http://www.meilleurmobile.com/images/product/mobiles/1270.jpg

Oke, cool ^^ en ben je er tevreden mee? is het een beetje een goede telefoon?

hehe, dat klinkt niet zo heel goed
:dance1:

up [whoa, ik domineer dit topic xD]

een vriendin heeft hem, maar ze heeft er geen problemen mee.
voor zover ik weet (:

Ik heb hem ook
De meeste toetsjes zijn bij mij wel gebroken, maar ik sms dan ook asociaal veel XD. Maar ik vind het zo doelloos om hem daarvoor op te sturen e.d., heb er verder toch geen last van
Voor de rest heb ik er geen problemen mee =)

Ik heb ook die ene met die bloemetje.
Ik heb die van mij in de zomervakantie gekocht
en hij is nou al helemaal kapot.
Hij zegt dat er geen sim-kaart in zit , terwijl dit wel het geval is.

Dat hij zo snel kapot is kan ook liggen dat ik hem regelmatig laat vallen x’D.
Maar dan nog , ik heb hem voor 180 gekocht, dan hoop ik wel dat ik een goede heb eh !

Ja idd die gebroken toetsen. 2 van mijn vriendinnen hebben die telefoon ook, en bij hun zijn allebei hun toetsen al gebroken.
En een van mijn vriendinnen heeft hem 3 weken geleden gekocht, dus of het al opgelost is weet ik niet!?

Ok^^ want het lijkt mij opzich wel echt een super mooie telefoon… [hou niet van die touchscreen dinge =P]

Ik heb de zwarte en een vriendin van mij ook, bij haar zijn de toetsjes ook gebroken maar bij mij nog niet. Bij mij loopt hij soms wel ineens vast, dat is wel heel erg irritant. Voorderest vind ik het wel een fijn mobiel

en het scherm enzo, komen daar snel krassen op?

bij mij zitten er geen krassen op, heb hem nu ruim een half jaar
Maar ik ben best zuinig op mijn spullen, telefoon zit bij mij ook in zo’n sokding tegen krassen :wink:

Ik ben er zelf ook meestal zuinig op^^ dus ik denk dat ik hem wel ga kopen… Sony Ericsson is toch meestal wel een betrouwbaar merk, toch? [of heb ik het fout?^^’ ]

Ik was gisteren in een telefoon winkel en toen vroeg een meisje ook aan de verkoper of die goed was en de verkoper raadde hem zelf heel erg af!

Oh, hehe, das wel wat minder… weet je dan misschien wat wel een goed mobiel is? Lg is ook onbetrouwbaar of niet?

een vriendin van mij had die LG Chocolate, en die heeft daar vrij veel problemen mee gehad. Scherm werd eerst rood en groen, telefoon reageerde nergens meer op e.d.
Persoonlijk zou ik LG niet echt aanraden x)