Sony Cybershot

Ik heb een Sony Cybershot DSC-W320 en mijn vriendin heeft een Sony Cybershot DSC-W350. Haar camera maakt veel mooiere en duidelijkere foto’s dan mijn camera. klopt het dat daar zoveel verschil in zit of ligt het aan mijn camera?

Ik heb jouw camera ook en vind hem eigenlijk ook zwaaar kut vergeleken bij andere sony cybershots…

Ik ben dus misschien van plan om over te gaan op een W350 of W380. Alleen als het aan mijn instellingen kan liggen wil ik nog niet die stap wagen. maar ik merk echt een groot verschil.

Iemand misschien een oplossing?

Iemand misschien een oplossing?

up

Ik wil die W350 gaan kopen.

up

Is er eig een mogenlijkheid om je camera te resetten?

iemand ervaring met Sony Cybershot DSC-H55 of Sony Cybershot DSC-HX5V ?

Ik heb Sony Cybershot DSC-W170 hihi
Was goede camera alleen een vriendin heeft hem zwaaaaar laten vallen,
en daardoor is die nu na 3 jaar… echt dood.

Ga ermee naar een fotowinkel als is het een fotowinkel waar ze ID’s maken. Vraag of ze even je instellingen fatsoenlijk willen zetten. Ik weet zo uit mijn hoofd niet de instellingen die je moet hebben (heb zowat alle sony cybershots bekeken en eraan gepuzzeld, me pa is fotograaf en krijgt zo af en toe zo’n mee als cadeau)

Ja, je moet je camera grondig doorzoeken wellicht vind je een klein gaatje. Dat moet je even indrukken met een naald of iets dergelijks 5 seconden lang.

Ik heb de Sony Cybershot DSC-H55 hier liggen, echt een super camera.

Kan je op msn een aantal foto’s sturen die ik ermee heb gemaakt. Kan je even zien hoe de foto’s zijn. Ik vind deze sony cybershot verreweg van alle andere camera’s het beste! Laat me weten :slightly_smiling_face: