Sons of Anarchy fantopic

Ik had wat rondgekeken en via google gezocht maar ik kon hier geen topic over vinden.
Ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben die deze geweldige serie kijkt dus ja.

http://www.canadanetflix.com/wp-content/uploads/2014/04/sons-of-anarchy-season-6-1.jpg

Sons of Anarchy is een televisieserie uit de Verenigde Staten. De serie is van de hand van Kurt Sutter en gaat over de motorclub Sons of Anarchy. De uitvalsbasis van de Sons is het (niet-bestaande) stadje Charming in Californië. Hoofdpersoon van de serie is Jackson “Jax” Teller (gespeeld door Charlie Hunnam), de jonge vicepresident van de club die zich steeds meer afvraagt welke richting de juiste is voor de club en hemzelf.

Inmiddels zijn er 6 seizoenen (waarvan 5 op netflix staan) en er is een 7e onderweg!

Mijn vriend kijkt dat! Die vind het echt he-le-maal geweldig. Ik kijk dus af en toe een beetje mee wanneer hij kijkt

Ik ben nu bij het derde seizoen, ik heb heel lang niet gekeken en was helemaal vergeten hoe verliefd ik ben op deze serie :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zeker door blijven kijken. Hij is steengoed

Lea Michele heeft een gastrol in de serie, iemand enig idee wanneer die afleveringen op tv komen?
Ik wil alleen het gedeelte met haar kijken :’)

Valt me vies tegen jongens :frowning_face:

HOI IK UP DIT

Staat nog steeds op mijn te kijken lijstje!

ga het kijken dan is leuk

Haha I know. Ben nu met de Vampire Diaries bezig maar binnenkort wat meer tijd. Ik was even vergeten hoe knap Charlie is.

Eeeen ik up dit want het is een geweldige serie en mensen moeten ervan horen :’) Ben zelf bezig aan de laatste afleveringen van het eerste seizoen en yay, liefde. Ik zou best ook in zo’n motorcycle club willen want ik vind de hechte band tussen alle members echt geweldig plus het is best chill om een beetje badass te zijn op je bike en eigenlijk heel het sfeertje is geweldig haha (buiten dat criminele gedoe dan, dat mag achterwege gelaten worden in mijn clubje :p). Anyway ik vind het echt een geweldige serie en Jax is mijn baby :bowing_man: