Sonny Boy

Hebben jullie de film ‘Sonny Boy’ al gezien? Ik ben net terug, en ik vond hem écht heftig, ik heb de helft van de film in tranen gezeten.

Hier een kleine uitleg:
In de twintiger jaren ontmoet de jonge, uit Suriname afkomstige, Waldemar Nods in Nederland de oudere Rika van der Lans en ze worden verliefd. De tegenstellingen zouden bijna niet groter kunnen zijn: Waldemar zwart, Rika wit, 17 jaar leeftijdsverschil en bovendien is Rika al moeder van vier kinderen. Maar ze houden van elkaar en dan… blijkt Rika zwanger te zijn. Rika en Waldemar kiezen voor elkaar ondanks de hoge prijs die ze daarvoor moeten betalen. Ze krijgen een zoon, Waldy, hun eigen Sonny Boy. Dan breekt de Tweede Wereldoorlog uit en wagen Waldemar en Rika hun leven om onderduikers te redden. Dat gaat echter niet zonder ingrijpende consequenties…

Het is nog veel uitgebreider, maar dit is een kleine samenvatting die ik van een site heb afgehaald.

Het lijkt mij wel een hele mooie film.
Dus het is wel een aanrader?

Op het begin vond ik het een beetje een ‘mwah’ omdat er niet zoveel gebeurde. Maar na een tijdje zat ik vol in tranen! Ik vind het wel een aanrader ja

Die wil ik echt zien
ik ben wel een huil typje voor films…

Ik ben heel benieuwd, ga er zeker naartoe!

Wel gezien ja, omdat het over de familie van hele goede vrienden gaat.
Ik vond het wel een mooie film, alleen dat einde man ><

Edit: Dat einde was wel mooi, maar niet leuk hehe.

Het boek is mooi, ben hem nu aan het lezen. Ben benieuwd naar de film, en ik wil er zeker heen! c:

hmm not my cup of tea
ofja niet voor de bios, voor thuis lijkt ie me dan wel weer leuk

Jeetje, over de familie van ‘sonny boy’ ? Ik zat bij het einde ook echt van: nee, dit kán niet!

Kan je op het internet kijken?

Die film wil ik ook nog zien !
denk niet dat je hem op internet kan zien ;o!

Die heb ik vorige week gezien. Het begin was inderdaad wat sloom, maar dat einde; BAM. </3 Zeker een aanrader!

mijn zus en me moeder hebben em ook gezien echt geweldige film,
ik ga er binnenkort ook heen!

Ik heb 'm niet gezien.
Ik loop stage bij een boekhandel en er heel veel vraag naar die boek ook. Een mevrouw had ook eens die boek samengevat, omdat ik toch wel nieuwsgierig werd. Lijkt me heel mooi.

Ik heb hem net gezien en had echt tranen, jezus. Ik ga het nou niet zeggen wat er allemaal is gebeurt, maar even voor de mensen die wel weten waar ik het over heb: Die soldaten en die kindersoldaten waren echt onmenselijk. ik heb echt puur gefrusteerd gehuild toen … wel doodgeschoten. bewijst ook wel weer dat die film zooo goed geacteerd is. En die hoofdpersoon die Waldermar speelt, met zo’n jongen zie ik mezelf echt thuiskomen later :wink:
echt zon goede film, maar zeker wel heftig, dus niet eventjes tussendoor. vind dit ook echt een film voor een keer, want ben een halfuur na de bios nog steeds een beetje gaar en zie sommige heavy stukjes weer voor me.

Ik denk dat ik het boek ook ga lezen.

Heb gisteren de trailer gezien, lijkt me een mooie film.