Sonja Bakker ?

heeej :grin:

mn moeder gaat binnenkort beginnen met ‘sonja bakkeren’ & ze vroeg aan mij of ik mee wilde doen .
ik wil wel wat afvallen maar als het echt heel langzaam gaat hoeft het van mij niet .

weet iemand of het snel werkt & hoeveel je ong. afvalt?

ik heb het eerste boek van haar gedaan
in 1,5 maand bijna 5 kilo eraf en ik was doodongelukkig XD
Nu heeft ze iets meer eten in haar weekplanning (s’ochtends een plak ontbijtkoek is toch niet genoeg?!)
dus het zal nu iets langzamer gaan…
maar het werkt wel als je je heel braaf eraan houdt, maar ik ga het dus echt nooit meer doen, dan liever een kilootje extra…

wat een lulverhaal XD

Ik vind sonja bakker echt een vreselijk persoon. Echt een intelligent komt ze ook niet over. enige slimme is natuurlijk dat ze veel geld heeft verdient met een boek (boeken zelfs) die dingen zeggen die echt heel logisch zijn.

Afvallen: minder eten dan je verbruikt.

In theorie is het echt zo simpel (in de praktijk is het moeilijker, oke) en zij doet echt alsof ze de eerste is die erop kwam.

Oke. Deze reactie heeft niet echt veel te maken met je vraag. Upje dan maar?

Ik vind haar echt een overschat iemand. Haar dieet vind ik ook helemaal niks, want ik was er gewoon van aangekomen.

Volgens mij moet je gewoon meer sporten. Conditie en figuur ineen, veel beter dan minder eten

ik ben ook aan het sonjabakkeren…en ik ben nu 9 weken bezig, en 7 kilo afgevallen, dus ik vind het wel werken…alleen je moet natuurlijk wel sporten enzo… :wink:

Ik heb ook negen weken sonja bakker gedaan en ben toen 10 kg afgevallen en ik deed niet bijzonder veel aan beweging eigenlijk.

Ik wil ook gaan Sonja Bakkeren alleen me ma zegt dat dat niet werkt!

Het is bewezen dat Sonja Bakker niet goed voor je is.
Wat ik nu doe is: http://www.modeldietplan.com/
Weet nog niet of het werkt, ben er nog maar net aan begonnen :wink:

Je hebt toch een heel mooi figuur =O!!

OT; Mijn vriendin’s pa viel 25 kilo af dmv Sonja Bakker, maar hij sportte er heel veel bij.

Sonja bakker is echt bullshit!
Ja het helpt en ja je valt er van af…
maar je kan nooit je hele leven een soja bakker dieet
vol houden, teminste ik niet.
En dan ga je er mee stoppen… en probeer je de eerste weken
nog gezond te eten, dan ga je een keer naar de mcdonnalds of iets
en dan gaat het niet meer.
En dan komt het er allemaal zo snel weer aan!

Je kan beter gewoon gezonder eten…
meer water drinken ipv frisdrank.
Op www.spawatercoach.nl ofzo kun je kijken
hoeveel glazen water jij per dag nodig hebt!
En eet gewoon 2x in de week iets lekkers ipv elke dag.
Ga wat meer sporten, en als je geen zin hebt in de sportschool
of je houd het niet vol om hard te lopen.
Ga dan naar www.movethatbody.nl
en doe elke dag of om de dag move that body
het duurt maar een half uurtje maar het is wel leuk! En het werkt!

En het nadeel van een dieet is … dat je het nooit je hele leven vol houd!
Minder eten is ook niet goed voor je want als je dan een keer veel eet slaat je lichaam het extra snel op (omdat je lichaam het nodig is en bang is dat ie te weinig krijgt!)
En sla nooit je ontbijt over…
en neem gezonde tussendoortjes, en met avond eten eet gewoon niet zoveel maar gewoon normaal.
En probeer bijv. meer groente te eten ipv. meer vlees.
ect

Succes ermee!
En ik garandeer je sonja bakker is geen succes als je je hele leven slank wilt zijn of gewoon normaal of iets.
Ik heb het zelf ook gedaan, en ik weet hoe het is!

Wil ook niet super veel afvallen hoor :wink:

M’n moeder doet het nu, we eten door haar heeeel veel fruit en gevarieerd enzo is echt heel leuk! Alleen me moeder vind het eten wat ze mag héél erg weinig. Haar streefgewicht was 60, en ze is nu denk 3 weekjes bezig en weegt nu 61. Gaat wel lekker dus! Maar denk niet dat je het te lang moet doen, ivm dat je te weinig calorieen binnen krijgt…

Zodra je stopt met sonja bakker schijn je zo weer op je oude gewicht te zitten. niet doen dus

Niet doen

niet doen… ik heb haar boek een keer in de bieb gehaald en ik vind het gezeik. zoals iemand hierboven al zei zegt ze gewoon logische dingen die we allemaal weten. minder snoepen en minder eten etc. daar moet je haar boek niet voor te kopen om zoiets te weten!

ik ben nu vandaag begonnen en ik vond het wel meevallen .
maar als het echt niet lukt dan kan ik er toch altijd nog mee stoppen .

haha sterkte meid en als het even niet gaat dan maar een schijt aan sonja dagje toch?

nja ik heb zelf ook geprobeerd want als allebij je ouders het doen kan ik moeilijk zegge ik ga elke keer lekker alleen eten
(het begon bij me tante die als kado "zomerslank met sonja"gaf… dankjewel…)

4weken en nu afentoe nog wel is un receptje eruit

ow als je je afvraagt ben ik er slanker van geworde?
nee volgensmij niet eens…

bij me pa wel wat maar die heeft ook echt overgewicht en me mams had soms te veel momentjes schijt aan sonja:P

Je moet ook niet terugvallen in je oude patroon, dan is het logisch dat je aankomt, en makkelijk om haar de schuld te geven. Zolang je na het dieet begrijpt wat gezond en gevarieerd eten is, zal je echt niet zomaar weer aankomen :wink: