sonja bakker

Hey,

Ik vroeg me af of iemand mee doet aan het Sonja Bakker dieet…
Ik hoor veel van mensen dat het helpt blabla…
Heeft er iemand ervaring of is iemand veel afgevallen ofzo>?..
xx

wel ooit overwogen omdat ik iets wilde afvallen,
maar ik moest meteen op de eerste dag al 5 kilo bloemkool eten lol.
dus meteen gekapt, slecht he

haha:P…jaa het is ook niet makkelijk

heb het 5 weken gedaan en NIKS afgevallen. dus nja mijn moeder is er wel veel van afgevallen dus ligt denk aan de persoon.

ja m’n oma en opa en tante en oom enzo zijn ook vet veel afgevallen

okeej…jaa maar sommige zeggen weer dat het slecht is ofzoo…:S

5 kilo bloemkool op 1 dag :expressionless: ? dat kan noooooit :open_mouth:

Ik hoorde op het nieuws gisteren dat Sonja Bakker dieet dat dat heel slecht is voor je stofwisseling dan loopt je stofwisseling niet meer goed en raakt het ‘‘beschadigd’’ … maar mijn moeder heeft dat boek maar nog nooit gebruikt en ik wil zelf niet aan sonja bakker doen, omdat ik weet dat ik het zelf kan :slightly_smiling_face:

Jaa dat had ik ook gehoord dat het slecht was …maar jaa

een vriendin van mij is er heel veel mee afgevallen, ik heb het zelf 3 weken geprobeerd maar ging 's middags telkens bijna van mn stokje omdat je zooo weinig suikers eet… heel slecht dus.

oo okeej

Ik heb het half gedaan… niet al haar producten gegeten maar dan gewoon vervangen door ander gezond eten… ik viel meer af toen ik er niet meer aan deed :slightly_smiling_face: en ik heb ook gehoord dat het slecht voor je is!

ja en ik kwam aan maar dat heb ik nu ook wil ik afvallen kom ik aan :frowning_face:

Vriendin van mij deed dat. Maar ze werd er heel flauw en moe-ig van.
Ze is toen wel wat afgevallen, maar niet extreem ofzo. Ik vind persoonlijk dat je daar veeeeel te weinig eten binnen krijgt. Echt niet normaal hoe weinig zij nog maar mocht eten, ik at op een dag echt 6x zo veel ofzo…

Bij het sonja bakker dieet moet je wel degelijk dingen aanpassen! Je eet in verhouding veel te weinig brood en in plaats daarvan moet je een stukje ontbijtkoek nemen, waar je maar kort energie van krijgt door de suikers en je krijgt dus zo weer honger. In plaats van die ontbijtkoek kan je net zo goed een boterham eten! En inderdaad, je stofwisseling gaat er zelfs zo van in de war raken dat afvallen later alleen maar moeilijker gaat of helemaal niet meer goed lukt omdat je als je weer een beetje ‘‘normaal eet’’ (en niet eens meer) je lichaam dingen veel sneller opslaat. Om een lang verhaal kort te maken; ik zou er niet aan beginnen als ik jou was!

Ik heb er zelf geen ervaring mee.
Maar mijn voedingsdeskundige (en zij heeft echt flink wat gestudeerd) zegt dat het erg slecht is, het dieet heeft zelfs anorectische trekjes!! (en zij behandeld meisjes met een eetstoornis dus ze kan het weten). Het is echt te weinig vooral voor mensen die veel in beweging zijn en tieners in de groei.

in deze tyd is alles wat je doet slecht…heb toen het echt nog nieuw was 4/5 weken sonjabakker gedaan, maar niet heel precies (geen water en soms ander vlees enzo)

Ben toen wel afgevallen maar denk zelf dat dat komt omdat ik smorgens moest eten-dat ik eerder nooit deed-

Sonja bakker ?? NEEEE! Geen afslank gedoe asjeblieft… als je echt een gewichtprobleem heb okee… maar je lichaam is mooi zoals het is… Sonja bakker woont trouwens 2 minuten van mn huis vandaan.

Elke dag SAS-dag voor mij!

Elke keer als ik in de AH ben, verstop ik die Sonja Bakker boekjes trouwens.

ik wil er wel mee beginnen. iedereen zegt dat het slecht is, maar ik moet het eerst zien bij mezelf. mijn vriendinnen zeggen dat het wel goed helpt.