Sonja Bakker dieet

Hey!
Ik wil graag het sonja bakker dieet proberen, maar vind het zonde om gelijk een boek aan te schaffen.
Heeft iemand hier een lijstje van wat je normaal op een sonja bakker dag eet? Of een indicatie?

Thankx

Heb ik al gedaan maar dan kwam ik uiteindelijk op sites als bol.com :frowning_face:

niet doen.

Ik denk dat het beter is om het boek aan te schaffen, ik heb er thuis ook zo’'n 4 liggen. Maar wij eten alleen het avondeten er uit, om meer varriatie te hebben. Maar als ik je een tip mag geven, het is zo makkelijk om zelf een dieet te maken. Gebruik volle producten geen light!! Die zijn heel slecht. Dus als er ergens staat dat je slagroom in moet doen gewoon doen. En gebruik verse producten met groente bijv. Mijn ouders zijn er van afgevallen, die vallen anders nooit af. Nu we gewoon in normale porties eten maar toch ook gewoon lekker vallen zij af. Mijn voorkeur gaat toch uit naar 24kitchen (:

Ik hoorde dat je bij Sonja Bakker erg weinig kcal binnen krijgt en om die reden raad ik het af.

oke thanks!
Volle producten in plaats van light? Maar volle producten bevatten toch best veel vet en kcal? :blush:
Ik dacht dat light altijd goed was, maar ik ga het proberen…

^Als je volle producten gebruikt zit je sneller voller waardoor je uiteindelijk minder eet

In light producten zitten vaak zoetstoffen in die slechter voor je gezondheid zijn dan suiker. Daarom dat je beter kunt gaan voor volle producten. Halfvolle melk daarentegen is, zover ik weet, niks verkeerds aan, er zit alleen minder vet in.

Het is zo’n moeilijk dieet als je gewoon naar school moet en zo. De maaltijden zijn kleiner, je moet vanalles afwegen (iig 's avonds). Op school at ik liever gewoon fatsoenlijke hoeveelheden 's morgens en vooral tussen de middag, want tussendoor eten kan gewoon niet en dan ga je zo zitten knorren.
Mijn idee:
Gezonde tussendoortjes eten (fruit, neem gewoon een appel mee)
Magere dingen op brood tussen de middag.
Water en thee drinken ipv frisdrank en zo.
1x opscheppen 's avonds en het daar bij houden.
Dan kom je al een heel eind en hoef je niet te gaan lopen klungelen met apart koken, alles afwegen en 10 soorten sap en broodbeleg in huis hebben.

Idd, ze zeggen dat je beter geen light-frisdrank kan drinken. Kennelijk. Maar het lijkt mij hoe dan ook wel beter voor je gewicht dan frisdrank vol suiker :wink:
Light kaas en halfvolle melk en zo lijken me niet zo’n probleem.

Ja, maar dan moet je niet alles in 5 minuten opeten, want het gevoel dat je genoeg gegeten hebt komt pas na een kwartier :stuck_out_tongue:

Wat veel producten betreft kun je beter de volle producten nemen. Zoals frisdranken, liever 1 glas cola en 1 glas water dan 2 glazen cola light.

Precies in plaats van geen vet erin te doen. Stoppen ze er allemaal andere troep in dat niet goed is voor je.

Als je lightproducten neemt word je niet vol. Daarom kun je beter volle producten nemen. Dat vult sneller.

Ik zou het ook niet doen, wij hebben dat boek ook thuis en ik heb er wel eens ingekeken, maar je mag echt heel weinig eten. 1 boterham 's ochtends, en 2 's middags… Ik zou omvallen van de honger! Met meer eten kun je ook gewoon afvallen, als je maar gezond eten. Al is het boek misschien wel handig als richtlijn, en de recepten voor het avondeten zijn wel heel lekker!