soms zo enorm vrolijk/druk/blij en soms zo intens verdrietig

^ik heb dat nu al een tijdje.
Soms ben ik dagen achter elkaar in mezelf gekeerd en verdrietig. Dit kan dan zo ineens omslaan in een druk en vrolijk humeur. maar de laatste tijd begin ik me die ‘vrolijke tijd’ niet meer te ‘gunnen’… ik denk dan steeds van: dit gaat er mis, die is dood en waarom ben je nou zo vrolijk?

zijn er misschien mensen met hetzelfde probleem, of mensen met tips?

xx

Dat is volgens mij iets dat heel erg bij de puberteit hoort, volgens mij herkennen veel meisjes hier dit ook wel. Het gaat gelukkig meestal ook weer over.

Ik voel me op dit moment ook echt heel verdrietig en alles, maar op school probeer ik bij alles te lachen. Ik merk dat die lach dan ook echt heel snel verdwijnt, dus veel zin heeft het niet. Wel weet ik waardoor ik me zo voel, dat is wel een geruststelling op zich.
Eerlijk gezegd heb ik niet echt tips voor je… Heb zelf eigenlijk maar een iemand nodig en diegene wil juist ff niet met me praten ;(

wat naar voor je… kan ik je ergens mee helpen?

ik weet hoe naar het is om alleen te moeten zijn met je gedachten, problemen en verhalen.

xx

Awh dat vind ik echt lief van je! :grinning: Ik weet het niet, ik denk dat ok het zelf moet oplossen helaas… Ik voel me echt alleen nu, vooral omdat ik dus een soort van koude oorlog heb met mijn beste vriendin. Ik wil praten, maar zij niet, ze is er nog niet klaar voor… Al snap ik dat niet helemaal, zij heeft niks verkeerds gedaan maar ik. Dan zou het toch loggischer zijn dat ik er niet klaar voor ben? Nja, ik ga nu proberen te slapen. Bedankt als je ditt gelezen hebt! Als ik jou ergens mee kan helpen zeg je het masr :slightly_smiling_face:

Dan ben je bipolair.

P to the U to the B to the E to the R to the TEIT

EDIT: was naar Matchacha
^euhm, das wel erg snel gezegd. Ik denk dat dit grotendeels de puberteit is.

Haha prachtig ook hoe mensen gelijk met een diagnose komen.

Ik zat eerder te denken aan manisch depressief.

Haha leuk hoe erg mensen zichzelf tegen kunnen spreken.

Het was ook sarcastisch bedoeld schat :slightly_smiling_face:

Wie zegt dat ik niet sarcastisch was?

Haha geweldig hoe mensen anderen niet serieus nemen… Geloof niet dat de TS naar vooroordelen gevraagd heeft.

Beetje raar om daar sarcastisch over te zijn.

Iig, welkom in de puberteit. Niks aan te doen. Eet chocola of ga sporten ofzoiets.

Ik word gewoon niet goed van die mensen die spontaan met een psychische stoornis gaan lopen smijten op het moment dat iemand last heeft van een dipje e.d. :pensive:

Maar waarschijnlijk kun je dus ook wel begrijpen dat ik dus niet denk dat er iets ernstigs aan de hand is met de topicstarter maar dat het inderdaad te maken heeft met rondrazende hormonen.

Ik denk ook dat het niks ernstigs is, maar mensen, reageer de volgende x gewoon ff anders oke?

Maar doe jij niet hetzelfde door te zeggen dat het ‘rondrazende hormonen’ zijn? Jij weet er immers, neem ik aan, even weinig van als ik. Misschien is het wel iets heel anders/ergers.

ik zeg toch ook niet dat het iets ernstigs moet zijn ofzo…
alleen krijg ik er steeds meer last van en merk ik dat vriendinnen er ook geen zin hebben om of: met zo’n druktemaker of met zo’n depressieve vriendin te zitten.

ik vroeg alleen of er nog mensen zijn met tips om hier beter mee om te kunnen gaan.

ik zeg toch ook niet dat het iets ernstigs moet zijn ofzo…
alleen krijg ik er steeds meer last van en merk ik dat vriendinnen er ook geen zin hebben om of: met zo’n druktemaker of met zo’n depressieve vriendin te zitten.

ik vroeg alleen of er nog mensen zijn met tips om hier beter mee om te kunnen gaan.

Nee het ging niet over jou (: