Soms word ik er een beetje gek van...

Nou, ik zal even beginnen met mijn zeurverhaal.
Ik zou vrijdag met koninginnedag lekker naar de stad gaan met mijn vriendinnen & mijn vriendje. Ik wist dat de vrienden van mijn vriendje naar Amsterdam zouden gaan, dus ik vroeg of hij het niet leuker vond om daar mee te gaan. (Want hij kent mijn vriendinnen niet eens…) Hij zei dat hij nog zou kijken, maar dat hij wel liever met mij ging.
Paar minuten later vraagt hij of ik het erg vind als hij met een goede vriendin naar de stad gaat vrijdag. hij heeft haar al heel lang niet gezien zei hij. Ik heb gezegd dat ik het wel jammer zou vinden, maar dat het zijn eigen keuze is. Hij zei dat hij nog wel zou kijken en daarna ging hij weg, want hij moest nog werken.
Verder kan hij ook heel vaak niet afspreken, omdat hij altijd met vrienden op stap gaat…

Ik weet eigenlijk niet eens waarom ik dit schrijf maar ik moet het gewoon even kwijt denk ik. xD
Vinden jullie dat ik me aanstel of is het logisch dat ik er gek van word? =)

[i]Daarom ben ik blij dat mijn vriendje nooit uit gaat :blush:

Nee maar kan het me goed voorstellen dat je daar gek van word hoor, dat hij dan wel tijd heeft voor zijn vrienden maar niet voor jou zeg maar. Maarja, van de andere kant, je kan hem ook niet verplichten bij jou te zijn…

tja, lastig ;o[/i]

Je stelt zelf eerst voor of hij met iemand anders zou kunnen gaan en vervolgens vindt je het erg als hij dat ook gaat doen.
Beetje raar, vind je zelf niet?

En misschien kun je met hem praten over dat afspreken.

Haha ja dat klopt, maar ik kon me wel voorstellen dat hij liever met zijn vrienden mee wou, omdat hij verder niemand kent. En dan komt hij ineens met een of ander meisje aan…

Ja, ik snap wel dat dat vervelend voor je is.

flikker op hoor, hij zou of met jou gaan of met zn vrienden, en dan komt ie opeens met haar aanzetten? dat doet ie dan maar zaterdag, maar niet as vrijdag op koninginnedag, terwijl jullie eigenlijk al hadden afgesproken.
Of hij gaat met zn vrienden, of hij gaat met jou, NIET met haar, rot op!

Je kan toch ook voorstellen dat hij dat vriendinnetje mee neemt dus dat hij zich aan sluit bij jou en je vriendinnen?

[i]Ja idd, weet jij gelijk wat voor meisje dat is, heeft je vriendje toch iemand die hij kent behalve jou EN dan kun je ze stiekem ook nog in de gaten houden :’)

Nah alleen maar voordelen toch (:[/i]

Haha, dankje voor jullie reactieees. Word ik gelijk een stukje vrolijker van. =)
En ik zal vanavond even voorstellen dat hij dat meisje meeneemt. Dank julliee. <3

Ja lijkt mij ook slim!