soms wilt hij wel en soms ook weer niet

Ik heb echt advies en hulp nodig. Om een lang verhaal kort te maken.
Ik vind een jongen al een jaar leuk.
Toen we elkaar voor het eerst zagen gingen we een paar keer daten, het liet uiteindelijk niks meer van zich horen en ging met een ander meisje.
Jaar later ik ging ook met een andere jongen (wat echt totaaaal niks was :confounded: )
we kregen weeer contact en het was met beiden uit. dus 4 weken geleden hadden we afgesproken. het was een super leuke date, echt geweldig het klikte enorm. Maar toen ging hij weer beetje negeren en ik zo ja wat is er nu :confounded: en hij zei dat hij geen relatie wilde (hij had heeeel veel problemen gehad met zijn vorige realtie) oke dus toen zeiden we gwn vrienden. En nu deze zaterdag was ik nogal aangeschoten:$ en ik stuurde hem dat ik seks met hem wilde dit was het gesprek:

ik: ik wil graag seks met je
hij: ohh…
hij: ben je dronken?
hij: ik voel me gevleid
hij: ik wil ook graag dingen met jou doen
ik:ik heb zin in je:$
hij: wannneer?
ik: volgende week
hij: wellicht
ik: jaaa of niet?
hij: ja graag
hij: maar moeten we ff kijken want ik heb ook andere plannen met vrienden enzo
ik: je wilt me of je wilt me niet
hij: tuurlijk wil ik
bla bla en zo ging het een beetje door.
ook savonds dat hij me wilde knuffelen enzo.

en nu had ik gistren wat pikante fotos van me gestuuurd. en nu reageerde hij er helemaaal niet op. doet hij heel droog zegt hij amper wat. en alleen van vroeg ik van wannneer ik hem zag en hij: jaa ik weet niet skr of ik kan hé…

DUS ik snap er helemaal niks meer van :anguished:?
ik vind hem echt heel leuk…en wil hem gwn zien. en ja wil echt graag seks met hem. (dat hebben we nog nieet gedaan)

Weet er iemand wat ik aan moet met deze hele leuke maar vaak irritante jongen?

miss heeft hij bindingsangst

Is niet zo slim om dat don pikante foto’s sturen zo kan hij je chanteren
laat hem hij krabbel wel terug
maar klinkt niet goed in mijn oren weet wat je doet
laat hem maar gaan.

Uh tsja, foto’s sturen is in eerste instantie al geen slim idee, maar dat moet je zelf weten.

Maar denk hier even goed over na: Uit zijn gedrag blijkt wel dat hij je opzich aardig vindt, maar niet verliefd op je is. En de meeste jonge mannen zijn zeer oppervlakkig: als een leuk meisje je vraagt seks met haar te hebben, wie zegt er dan geen nee? Stel je voor dat het gebeurd, allemaal ontzettend leuk op het moment zelf (hangt er trouwens óók vanaf of je maagd bent of niet?) Maar ik kan je zeggen, als hij daarna weer in negeer-modus gaat voel jij je zo ontzettend gebruikt en gekwetst, ook al wilde je het zelf. Bespaar je alsjeblieft die moeilijkheden! Want je bent echt meer waard dan hij, ook al vind je hem ontzettend leuk. Ik weet hoe moeilijk het is dan nee te zeggen tegen bepaalde dingen, maar op een gegeven moment zal je zelf inzien wat voor doms je eigenlijk gedaan hebt.
Wacht op een jongen die jou ook ontzettend leuk vind, en je alles van de wereld voor je wilt doen, dan is de seks ook fijner. En waarschijnlijk denk je nu: ‘Ik vind alleen -naam- leuk en hij is echt de enige’, maar ik zweer op mn dood dat er echt veel meer jongens voor jou rondlopen die nog veeeel leuker zijn.
Dus succes. Ik zeg pas op voor het meest verschrikkelijke gevoel in de wereld die hij op het punt staat jou te geven, uit ervaring kan ik zeggen dat ik blij ben dat ik het nooit heb gedaan. En nu heb ik een vriend die vele malen leuker is dan hij en waar je wel gewoon seks mee kan hebben zonder te hoeven denken of hij wel verliefd op je is of niet :slightly_smiling_face:

Dat is echt niet slim. Waarom stuur je zulke foto’s van jezelf? Hij heeft echt geen interesse in jou zoals jij bent, maar in seks met jou. En zelfs nu lijkt hij al geen interesse meer te hebben omdat je zo wanhopig overkomt.

Hier heb ik niets meer aan toe te voegen :slightly_smiling_face: Precies wat zij zegt. Ik denk dat je diep van binnen wel weet wat er aan de hand is, maar omdat je hem leuk vind wil je het niet zien (logisch). Laat je niet gebruiken, je bent veel meer waard! ^^

eh zelfs dat wil die niet.

hij klinkt een beetje overvallen door je, hij vind jou duidelijk minder leuk dan andersom. Gewoon proberen te vergeten dus en verder zoeken naar een leuke jongen, al heeft ie wel sex met je, dan heb je alleen dat met hem, maarja dat moet je zelf weten natuurlijk. Hij gaat je niet ineens leuk vinden door de sex.

jij hebt zo’n geen zelfrespect kind!
Je verkoopt je eigen lichaam toch niet via foto’s.
En wil jij d.m.v. sex deze jongen aan je binden?
Denk nog maar eens goed na voor je iets doet. Damn, wat een lage eigenwaarde heb jij.

ojaa en het laatste wat ik gezegd heb is:
dat ik echt alleen maar seks wil met hem, en echt niet meer dat hij daar zich geen zorgen om moet maken.
of dat hij wel meer wilt opeens…en dat ik echt gek van hem word af en toe

en hij negeeeeeeerd het:no:

Die boodschap lijkt me duidelijk genoeg.

Ik denk dat hij het te wanhopig en geforceerd vind. En zo kom je ook best wel over. Laat hem nou maar links liggen en focus je op een jongen die om jou geeft en van je houdt en niet vanwege seks.

Ik snap je niet. Je vindt die jongen leuk. Dat laat je aan hem merken door te zeggen dat je sex met hem wilt en pikante foto’s(Eerste wat ik al niet snap) en wil opeens alleen maar sex met hem en niet meer? Je vind 'm toch leuk of hoe zit het?

^ Ze wilt wel meer, maar in de hoop hem over te kunnen halen zegt ze dat erbij. Ook al ziet ze dat zelf niet zo.

Nog iemand anders een idee dat dit fake is?

Aha, totaal niet logisch.

Overigens vind ik dit een walgelijke manier om een jongen leuk te laten vinden. Ik denk zelfs dat die jongen het misschien wel leuker vind om ergens gewoon te kletsen oid met je dan seks?

jullie hebben gelijk:( ik verdien dit idd niet. hij zal me toch nooit echt leuk vinden

Haa dit is sowieso fake. Nieuw en maar 2 berichten.

Kan toch ook gewoon dat ze een nieuwe account aan heeft gemaakt ivm privacy redenen… -.-

uuh ja ik ben net nieuw>.<

En 12!! Ik vind het echt ronduit belachelijk wat je allemaal aanbiedt aan die jongen. Ik zou vooral seks met hem hebben, en daarna nog met heel veel andere jongens. Dan vinden ze je vanzelf leuk.