Soms voel ik me echt zn stalker. :/

Ja het klinkt heel raar (: maar toch is 't.

als mn vriendje me niet ‘pingt’ ofzo denk ik gelijk dat er iets is.
Waardoor ik begin tepraten en dan voel ik me echt zo… dom.
Hij was om 9uur klaar met trainen vandaag, maar heb nog niks gehoord.
en ik denk nu : ik ga niet praten, ik laat 't hem maar doen.
Nu is 't alweer 10 uur en begin ik me er echt aan teirriteren haha.
Ik denk bijv : stel er is iets gebeurd, heb ik iets gedaan, ( ondertussen ik niks heb gezegt :$. ) Of dat hij gewoon geen zin in me heeft.

ik praat echt heel vaak tegen hem, hij begint meestal s’ochtends tepraten of als hij op school is.
Maar als t dan heel lang stil is denk ik echt zovan : Je hebt je mobiel toch wel bij, dan kun je ook best wat zeggen. :blush:

Echt heel vaag, hebben meerdere hier last van?

en dan heel toevallig als ik net op verzenden heb gedrukt hier,
stuurt ie me een bericht. faal.

Ik heb nu hetzelfde met Dyl :"D

hmm misschien moet je hem ook wat ruimte geven want anders dan vindt hij het dalijk heel vervelend ofzo en dan gaat hij jou vervelend vinden omdat je hem steeds pingt enzo

Haha ik ken het gevoel, zegtie “Ik fiets even naar huis tot zo!” en dan moet ik hém pingen :’).
Nja het is niet mijn vriendje.

haha :slightly_smiling_face:
mischien praten julie al zoveel dat hij ook nietweet waar die over moet praten… dat ie je maar met rust laat…

anders vraag je het hem toch? :slightly_smiling_face:

haha hoi maury!

Ja denk dat 't daar aan ligt @ Katariina.
Want 't enige wat hij stuurt als ie tegen me begint tepraten is altijd
ik verveel me.
Het is saai.
of
Loveya.

Had/ heb ik ook hoor. Dan heb ik zoiets van: Je leest m’n smsje en je hebt je mobiel bij je, sms dan terug. Of ik denk gelijk aan het ergste.
Ik zou het een beetje loslaten, het is ontzettend vermoeiend om daar steeds bij stil te staan. Je hoort het vanzelf wanneer er iets is? :slightly_smiling_face: Geen bericht is goed bericht? (of andersom…)

Ook als hij eindelijk andwoord op iets geeft als 't lang heeft geduurt,
wacht ik ook expres 5minuten zodat hij denkt dat ik er niet op had gewacht haha.

Ach ach, wat een drama. Boys will be boys, 90 % van de jongens doen en reageren zo op smsjes/pings/berichtjes van hun vriendinnetjes. Betekent niet dat hij niet om je geeft hoor.

Haha oii, nee maar ik denk dat het wel logisch is dat als hij niks zegt dat je zoiets krijgt van ‘praat, praat, praaaaaaaaaat’ en dat je je zorgen maakt als die dat niet doet. Dyl is nu al de hele dag niet op msn en ik heb hem ook al meerdere keren gesmst dat hij op msn moet komen :"D

Dan krijg ik zeker net als gisternacht een sms om 1:40 ‘slaap je al?’ =.=

+1

+2, alleen gaat de tijd dan zo langzaam en moet ik mezelf echt tegenhouden.

Jongens he, irritant.
Misschien moeten wij meisjes ook eens zo doen, niet gaan reageren.

En daar komt btw nog bij dat mn vriendje in een band speelt,
en dus denk ik ‘oh hij kent zeker veel meisjes waar hij mee zit tepingen ofzo haha.’

dat is met blackberry´s, je bent ZO snel in contact met mensen, dat wanneer iemand juist niet terugpraat je gelijk het ergste denkt.

*ervaringggg.

Dat word toch niet geaccepteerd. Jongens zijn gewoon zo dat ze denken alles te kunnen maken, maar als wij dan hetzelfde doen zijn wij fout.

Of ik kies gewoon de verkeerde jongens uit…

Sorry ik bedoel het niet lullig maar vind het wel een beetje overdreven. Je hoeft toch niet elk uur met hem te smsen/pingen? Als je hem toch al zo vaak spreekt, is het toch ook niet erg dat je hem een paar uur helemaal niet spreekt? En dat hij soms niet begint, betekent echt niet dat er iets is of dat hij niet om jou geeft hoor!

Haha ik ben echt boos geweest toen die een blackberry kreeg, heb tegen hem gezegd 'als ik ook maar één meisje op je ping zie verwijder ik haar persoonlijk. (behalve de meisjes die ik ook ken, jou bijvoorbeeld). Gewoon omdat ik bang was dat hij met andere meisjes ging pingen, hij is daar echt zo makkelijk in.