Hii Dames!
Ik ben een newbie! haha, Ik volg deze site al een jaar of 2 ,maar ik maak voor het eerst een account aan!
Nou ja, ik zit met een soort van probleempje en ik zou graag willen weten wat jullie in zo’n situatie zouden doen.
Twee jaar geleden ontmoette ik een jongen via internet. We hebben elkaar nog nooit gezien maar ruim 1,5 jaar contact gehad met elkaar ! Ik was dus na de eerste 2/3 maanden echt verliefd op hem. Begin dit jaar zei hij dat er tussen ons niks kon worden, en daar zit ik dus telkens mee.
Het was mn eerste liefde…zoveel dingen gemeen maar toch kwam er niks van. (altijd wel een smoes wanneer ik wilde afspreken)
Ik kan hier dus echt om huilen, maar dat heeft geen zin…aangezien niks wederzijds is/was.
Heb em dus verwijderd overal, hoe moeilijk het ook was, maar toch moet ik hem vergeten.
Nu komt het andere verhaal haha…
Een maandje geleden heb ik weer iemand anders ontmoet. Hij is echt een knappe jongen, waarbij ik merk dat hij gewoon alles wil doen om mij te ‘‘krijgen’’. We hebben gewoon elke dag wel een gesprek samen.
Mijn probleem is dus… ik vind het lastig om te zeggen of ik nu al verliefd ben op hem, misschien is het nog te vroeg om dat te zeggen,want ik ken hem pas…
De jongen waarmee ik 1,5 jaar contact heb gehad blijft op de een of andere manier TELKENS in mijn hoofd zitten, terwijl hij zelf heeft gezegd…tussen ons kan niks gebeuren.
Het doet me gewoon pijn en weet ook niet wat ik moet doen.
Ik vind het gewoon lastig om hem te vergeten, terwijl ik weet dat deze jongen weer wel om me geeft en een goed hart heeft.
Bovendien zou het lullig zijn als ik opeens Nee tegen hem zeg…want iets in mij wil de ‘‘nieuwe’’ jongen wel.
Zal dit een teken zjin van verliefdheid?
Pfff een lang ingewikkeld verhaal dames… maar goed je eerste liefde vergeet je niet zomaar =( ook al ben ik nu 4maand verder…
Ik zou graag jullie advies willen weten
Groetjess Lina