soms ontrustig gevoel als mn vriend gaat stappen.

-

Onrustig *

mijn vriend gaat niet vaak uit. :]

En heb je dat onrustige gevoel omdat je hem niet vertrouwt of omdat je meisjes in die uitgaansomgeving niet vertrouwt?

Ik heb dat iig niet.
Zaterdag ga ik bijna altijd samen met hem uit en vrijdag gaat hij vaak zonder mij maar dat vind ik totaal geen probleem.

Dan vertrouw je hem niet goed genoeg.

Inderdaad. En je bent vast niet de enige die dat heeft, ik denk dat het een kwestie van tijd is.

Ik denk idd dat je hem dan niet genoeg vertrouwd.
Maar zijn er soms verhalen over? Dat je vaag wel eens verhalen hebt gehoord dat je vriend met een ander zou hebben gezoend bijvoorbeeld?
Als die verhalen er niet zijn, en je weet dat hij dat nooit zou doen moet je je nergens druk over maken!

ik zou me pas druk maken als je wel eens verhalen hebt gehoord(die hoeven natuurlijk niet waar te zijn) of als je stiekem wel weet dat hij zoiets zou kunnen doen.

het is wel kwestie van vertrouwen

ik ken het gevoel wel ja.

Ik heb er totaal geen last van, ookal weet ik dat hij menig uitgaansgelegenheid dronken verlaat, vreemd gaan doet hij niet.

Ik ken het gevoel… ik weet dat ik mijn vriend echt kan vertrouwen
maar heb nare ervaringen o.o

Ik snap het wel, ja.

ik had dat met m’n ex ook altijd. maargoed achteraf bleek ook dat dat niet voor niks was :’)

Ik ken het ook ja. En wat sommige zeggen dat je hem niet genoeg vertrouwt hoeft zeker niet altijd! Het kan ook zijn dat het voortkomt uit onzekerheid. Ik ben bijvoorbeeld altijd bang dat mijn vriend een leuker meisje tegenkomt dan mij. Praat er eens met je vriend over, misschien helpt dat. Dat was bij mij wel zo : )

Heb ik ook wel beetje hoor, niet omdat ik hem niet vertrouw
maar meer omdat ie dan helemaal dronken en stoned naar huis gaat

dat dus.