Soms het idee dat niks in mijn kledingkast leuk is.

Heey meiden,

De laatste tijd heb ik er ontzettend last van.
Elke ochtend als ik me kast kijk vind ik echt niks leuk. Koop steeds nieuwe dingen maar na 1 keer dragen vind ik het weer niks. Of het is mijn ding niet. Of ik vind dat het niet meer kan/ te kinderachtig. Weten jullie misschien tips, ik ben de laatste tijd zo onzeker over wat ik aan moet trekken. Ik hou van leuke velle kleurtjes maar soms ben ik bang dat een fel roze broek met een bloementruitje ofzo me kinderachtig doet lijken.

ps… ik zie er ook redelijk jong uit voor mijn leeftijd.

Daar heb ik ook last van… ik ga volgen :]

Ik heb hier ook last van.

Jaaa, dat heb ik ook. tips tips!

Herkenbaar!

Haha, nu nog wachten op de tips :slightly_smiling_face: Ben blij dat ik niet de enige ben (A)

zoo herkenbaar! dan koop ik nieuwe dingen met het oog op dat staat met tenminste wel leuk en dan heb ik t twee keer gedragen en dan zie ik dat het eigenlijk heel stom staat, bah

echt herkenbaar, heb zelfs dingen in mn kast met het prijskaartje er aan.

misschien als je ook wat stoere items erbij koopt zodat het niet snel kinderlijk lijkt?

welcome to my life haha

dit

Daar heb ik ook last van gehad! Nu valt het gelukkig wel mee. Ik heb gewoon veel basic dingen gekocht, dingen die makkelijk te combineren zijn. Zo kun je met een simpel shirtje bijvoorbeeld een roze broek aantrekken zonder dat het kinderachtig staat o.i.d. :slightly_smiling_face:

Ik heb er zelf ook last van! Dingen waar ik echt heel lang over heb getwijfeld draag ik heel vaak en dingen die ik zo heb gekocht draag ik 1 keer en nooit weer… Ik heb nu 30 euro per week voor kleding, schoenen, asseccoires, make-up en verzorging! Ik koop nu veel bewuster!

Hier heb ik ook een beetje last van haha…
Wat wel helpt is dat ik door mijn kleding kast heen ga en nieuwe combinaties probeer te maken… of alleen een accessoir koop die mijn combinatie dan alleen al leuker maakt c:

Dat probeer ik soms ook wel te doen. Echter zie ik dan bijvoorbeeld weer iets in de uitverkoop wat ik al even wou hebben maar toen te duur vond. Eerst dag helemaal happy met me aankoop, maar ga het nooit dragen.

Haha herkenbaar. :]
Ik hou het nu gewoon bij mooie basics, effen blazers en shirtjes zonder drukke tekst / printjes. Dat is veel makkelijker te combineren en ben ik ook veel minder snel zat.

Herkenbaar inderdaad!

Eerst ook last van gehad, maar nu veel minder. Ik doe hetzelfde als Ribbons en ik weet wat ik wil.

had ik vroeger ook, veel kleding met drukke printjes en kleurtjes enzo. En op den duur vind je het niet meer ‘dat’, omdat het de hele tijd hetzelfde is! Toen ben ik meer basic dingen gaan kopen, gelijk tanktopjes in verschillende draagbare kleuren (als in, beige, wit, zwart, …) en wat gewone pulletjes. En dan later heb ik dan geïnvesteerd in verschillende sieraden en sjaals enzo, en nu kan ik op basis van die dingen elke dag een andere outfit matchen (:

Herkenbaar!