soms heb ik het gevoel dat ik geen lucht meer krijg

hallo!!!
ik heb nu 5 maanden met me vriend. we verschillen nog al, hij is echt van dat constant knuffelen altijd whatsappen ( echt me telefoon is nooit stil ) 5 keer per dag zegt ie dat ie van me houdt en dat ie weer bij me wil zijn dat ie me zo vreselijk mist, maar ik ben echt niet zo. ik ben absoluut niet van het knuffelen en kleffe gedoe… maar in het begin vond ik het helemaal niet zo erg dat ie zo was maar nu begin ik me er vreselijk aan te ergeren. en ik heb al een keer tegen hem gezegd dat ik het soms ontzetten benauwd van m krijg met dat constante gesms van hem maar dan reageert ie gelijk heel kinderachtig van nou dat sms ik wel helemaal niet meer. maar nu ben ik een beetje radeloos want ben nog wel verlieft maar weet niet of ik het lang bij hem uit ga houden zo…
hoop dat jullie misschien een paar tips/ goede raad hebben
liefs

ik denk dat ie gewoon superverliefd op je is en de hele dag aan je denkt, superschattig!

ik snap wel dat je je benauwd voelt, zal ik ook hebben… als ik jou was zal ik een keer iets liefs voor hem doen (verras hem met iets, een bioscoopje ofzo) en vertel hem dan dat je echt ook wel van hem houd, en hij het niet zooovaak tegen je hoeft te zeggen…
misschien is ie dan minder bang om je te verliezen en houd ie er mee op. en hebben jullie er geen ruzie door gekregen =)

bah zoiets vind ik egt verschrikkelijk ik had ook keer gezegd dat ik niet 100 keer hoeft te horen dat die van me houd want ik weet het nu wel en toen zij die het heel lang niet meer:D

beschouw dit maar als een up

Heee ik herken me precies in jou! Nu is dat bij mij echt geminderd maar dat komt ook doordat ik nu een nieuwe vriend heb (ja zo een uit de fabriek) en die doet daar niet aan. En geloof me dat is zó veel beter alhoewel ik het afentoe wel mis…

Als je inderdaad laat merken dat ook jij hem echt geweldig vind…
Maar praat er rustig over, niet zo van ; STALK ME NIET!
Maar vriendelijk romantisch, pak zijn hand vast… kijk hem diep in zijn ogen aan… Wedde, hij begrijpt jouw…
Succesx

je kan ook gewoon zeggen van: ik ga even met mn huiswerk bezig of ik ga naar en vriendin, en ik laat mn mobiel even met rust.
dan snapt hij dat vast wel.

ik ga morgen met hem praten en kijken of hij me begrijpt. en dan nog maar kijken of hij er ook echt wat mee gaat doen.
heel erg bedankt voor jullie tips!

Oh ik dacht dat de titel letterlijk was haha.

Misschien kun je proberen hem minder te zien? Wat vaker dingen met vriendinnen doen enzo. En als ie iets whatsappt niet meteen reageren, maar een tijdje wachten. Gewoon zorgen dat er wat ruimte tussen jullie ontstaat. En misschien kun je tegen hem zeggen dat je het fijn zou vinden om af en toe ook wat ruimte en tijd voor jezelf te hebben en dat dat ook weer fijner is voor jullie beiden, omdat de momenten dat jullie elkaar weer zien dan nog specialer en leuker zijn.

poeh misschien moet je je vriend eens met die van mij laten praten, die vind het erg moeilijk uit zichzelf berichtjes te sturen :c

niet dat dit verder erg helpt

hier zijn niet echt tips voor.
Hij is eenmaal zoals ie is, en dat geldt voor jou ook zo.
Jij kan niet veranderen, en hij ook niet zonder dat 1 van jullie zich er niet lekker bij voelt.
Dus óf 1 van jullie moet het kunnen accepteren dat jullie tot n overeenstemming komen, maar dat wordt gewoon moeilijk omdat de 1 dan niet zichzelf kan zijn, dat voelt de ander ook weer, geeft weer botsing etc.
Gewoon kijken hoe t loopt. meestal zwakt t na een maand of 6 wel wat af, maar mijn vriend en ik zijn allebei vrij klef en knuffelig en ik hoor wel 15 keer per dag dat ie echt met heel zn hartje van me houdt, vaka vanuit het niets, en dan weet ik dat ie op dat moment dus aan me dacht en dat vind ik fijn. ik ben dol op hem en denk ook veel aan hem!
besef wel, heel veel meisjes zouden n moord doen voor een jongen die ze de hele dag whatsappt:P ik heb er persoonlijk niet zoveel moeite mee dat ik pas uren later een app terug krijg, maar ik hoor van vele meiden dat ze gek worden als hun vriend niet terug smst binnen 5 minuten. hahaha.

Ik snap precies wat je bedoelt haha… Ik heb het een keer uitgemaakt met die jongen, deels om die reden, deels om heel veel andere redenen.
Probeer te zeggen wat je nu tegen ons zegt: dat je echt verliefd op hem bent maar dat jij je ongemakkelijk voelt als hij je zo weinig ruimte geeft. Sommige meisjes smelten daarbij weg en vinden het schattig, sommigen zoals jij en ik weer totaal niet. Als je het op serieuze manier tegen hem zegt dan past hij zich er vast wel op aan, en anders reageer je gewoon minder op z’n whatsappjes enzo. Succes!

hee.
nou we hebben samen gepraat!
het was echt een hele opluchting. heb gezegd wat me allemaal dwars zit. hij zei wel van dat ie het liefst de hele dag bij me zou zijn en me de hele dag zou willen whatsappen enzo en dat ie soms heel bang is om mij te verliezen. dus ik heb (misschien heel lullig) maar dat ie zo als ie zich nu gedraagt mee kans maakt om me kwijt te raken dan dat als ie me wat meer “lucht” geeft. dus hij gaat me nu wat meer ruimte geven en iets minder whatsappe. en ik voel me er een stuk beter bij. en nu kijken hoe hij zich erbij gaat voelen.