Someone special of toch een flirt...?

Elke klas heeft hem wel; de tall, dark and handsome guy die ieder meisje om zijn vinger weet te winden met zijn flirts, aanrakingen en complimenten. Ik weet uit ervaring dat het alleen maar leidt tot trouble, dus probeer ik het zoveel mogelijk te vermijden. (Ook ben ik een vrij stil, nerderig type, maar dat ter zijde.)
Nou was er een moment dat wij toevallig samen met de metro moesten reizen. Ik had een flirt poging verwacht, maar dit werd het echter niet. Hij was ineens rustig en vroeg me allerlei dingen over mij. Ik wist niet hoe ik moest antwoorden en vond het een beetje verdacht. Ik vertelde hem onder andere over mijn weekend plannen. Hij vertelde ook veel over zichzelf. Welke hobby’s hij goed in was. Het leek wel alsof hij zich probeerde te bewijzen.
De maandag daarop kwam ik hem tegen in de klas en vroeg hij, als enige, naar hoe mijn weekend was en specifiek naar de afspraak die ik had. Ook probeerde hij steeds gesprekken te beginnen als hij me alleen zag staan bijvoorbeeld.

Nu komt mijn vraag; Wie is nu zijn ware ik? De flirt die ik continu in de klas zie of het kalme type die geïnteresseerd is in mij? Ik raak hier een beetje in de war van.

(En… vindt hij me leuk? Haha… toch een stiekeme bijvraag.)

Ik zou het niet weten.

Wat wil jij?

Dit zijn van die vragen waar wij aan de andere kant van een computerscherm toch geen antwoord op kunnen geven haha? We kennen hem niet, dus hoe moeten de ware hem kennen?

Misschien moet je gewoon iets meer tijd nemen hem wat beter te leren kennen om zelf die conclusies kunnen trekken. Dan kom je er vanzelf achter. :slightly_smiling_face: