Solliciteren

Hee !

Stel dat je een sollicitatiegesprek hebt, en ze vragen je naar je positieve en negatieve eigenschappen, wat zou jij dan antwoorden?

(Heb er zometeen namelijk 1, en wil even kijken wat jullie zouden antwoorden… Misschien kan ik er nog iets uithalen wat ook op mij slaat :slightly_smiling_face: )

krijg ik ooit nog, :stuck_out_tongue:
upje voor je!

Op zondag?

Dat weet ik ook nooit :stuck_out_tongue:
Haha, ik heb volgens mij gezegd positieve eigenschappen: spontaan en flexibel,
negatieve eigenschappen weet ik écht niet!

Ja klinkt dom, ik heb ook wel negatieve eigenschappen hoor maar wat moet je daar nou op zeggen in een sollicitatiegesprek :stuck_out_tongue:

Ja op zondag ja :stuck_out_tongue:

Hahah ja daarom, ik weet het ook niet precies. Daarom wilde ik kijken wat anderen zouden zeggen :stuck_out_tongue: Maargoed, ik denk dat als ze dat vragen, ik ook maar zeg dat ik het niet weet :stuck_out_tongue: hahaha. Bovendien is het eigenlijk niet echt slim om je negatieve eigenschappen op te noemen XD
Flexibel is wel een goeie :slightly_smiling_face:

.

positieve kanten ; sociaal (heb je wel nodig als je wat met mensen te maken hebt.), geduldig en meelevend
negatieve kanten ; soms een beetje te entousiast ( geen idee hoe je dat schrijft :open_mouth: xD)
whaha najaa dat verschild denk ik bij iedereen …

xxx

Ik heb nog een tip voor je: Praat er niet teveel doorheen, en wees niet te kinderlijk!
Daarop ben ik namelijk afgewezen :crazy_face:
Ik zou gewoon eerlijk zeggen wat je goede en slechte eigenschappen zijn!
Suc6!