Hoi iedereen,
Ik ben 17 en vorig jaar geslaagd voor de havo. Nou had ik met mezelf afgesproken om in de zomervakantie een baan te vinden om wat geld te verdienen. Ik heb dan ook wel een aantal sollicitatie gesprekken gehad en ook meegelopen, maar dat vond ik uiteindelijk niet leuk om te doen (Een baan moet voor mij wel leuk zijn). Door meerdere omstandigheden (Meerdere lockdowns, begin van het nieuwe schooljaar en het overlijden van een familielid ) en het uitstel probleem, heb ik al een aantal maanden nergens meer gesolliciteerd.
In de loop van de tijd heb ik wel leuke banen gevonden, maar ik stel het solliciteren dus altijd uit. Dit komt omdat ik bang ben voor minder vrije tijd en ben stiekem een beetje onzeker over of ik alles wel kan doen. Ik vertel mezelf dan ook dat ik het kan leren allemaal, maar ik solliciteer uiteindelijk toch niet.
En uiteindelijk is de vacature dan natuurlijk al weg
Nu heb ik weer een vacature in de horeca gevonden en die lijkt mij dus wel leuk. Echter zit ik dus nog met het probleem van het uitstellen. Ik wil dus wel de baan, maar ik ben bang dat ik het weer uitstel…
Heeft iemand tips voor mij?
xxx agape